- ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΛΩΝ
- Οι χάρτες σας
- Υπολογίστε ένα νέο χάρτη
- ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΙ για όλους
- Ο Ουρανός τώρα
- Αστρολογικές εφημερίδες
- Εκλείψεις 1500 - 2099
- Σελήνη Κενή Πορείας
- Πλανητικές ώρες
- Χάρτης για όποια μέρα
- Γενέθλιος χάρτης 360 μοιρών
Results 1 to 10 of 14
Thread: Ηλιακή επιστροφή-Απορίες
-
23-11-2010, 01:04 PM #1
Ηλιακή επιστροφή-Απορίες
Καλημέρα σε όλους!! Έχω ενθουσιαστεί με την Ηλιακή επιστροφή αλλά δυστυχώς είμαι άσχετη...
Θα ήθελα λοιπόν να μου λύσετε κάποιες απορίες,αν μπορείτε και αν έχετε τη διάθεση βέβαια!!
Ο ωροσκόπος της Ηλιακής πέφτει στον Σκορπιό,τον 10ο γενέθλιο οίκο μου...επομένως φέτος θα με απασχολήσουν θέματα καριέρας,σωστά?
Ο Ουρανός βρίσκεται στον 5ο οίκο της Ηλιακής επιστροφής,τι μπορεί να σημαίνει αυτό? Σχηματίζει εξάγωνο με τον γενέθλιο ¶ρη μου!!
-
24-11-2010, 10:12 AM #2
Re: Ηλιακή επιστροφή-Απορίες
Καλημέρα sissydog, δικαιολογημένα έχεις ενθουσθιαστεί με την ηλιακή επιστροφή!
Πολύ σωστά το σκέφτηκες, τα θέματα καρριέρας θα βρίσκονται σε πρώτο πλάνο αυτή τη χρονιά, επίσης, τα οικονομικά σου, δάνεια, κληρονομικές υποθέσεις κτλ.
Ο Ουρανός μέσα στον 5ο οίκο δείχνει ερωτικές σχέσεις αντισυμβατικού χαρακτήρα, μαζί με τον ¶ρη σε εξάγωνο φέρνει σεξουαλική απελεύθερωση, ωστόσο για να είναι έντονη η επιρροή της όψης θα πρέπει να υπάρχει και στον γενέθλιο χάρτη κάποια σχέση του ¶ρη με τον Ουρανό.
Αν υπάρχει, τότε αυτή ενεργοποιείται.
-
24-11-2010, 10:23 AM #3
Καλημέρα! Ευχαριστώ πάρα πολύ για την απάντηση!! Δεν υπάρχει κάποια σχέση του ¶ρη με τον Ουρανό στον γενέθλιο...Ευχαριστώ και πάλι!
-
24-11-2010, 11:35 AM #4
Καλημέρα. θα μπορούσε να κάποιο μέλος να με βοηθήσει και μένα;
όταν ο ηλιακός ωροσκόπος πέφτει και μένα στον γενέθλιο 10 οίκο, στην ηλιακή επιστροφή ο ουρανός είναι στον 10 οίκο.Ο ηλιακός 10 ος οίκος πέφτει μέσα στον γενεθλιο 7οικο. Ενεργοποιούνται γενεθλιες όψεις ουρανός τριγωνο με άρη και ουρανός τετράγωνο με κρόνο;
θα με απασχολήσουν και μένα θέματα καρριερας;
Σας ευχαριστώ
-
24-11-2010, 03:15 PM #5