s
[Συζήτηση] Τα Ανδρικά Πρότυπα στον Κινηματογράφο: Casablanca, Humphrey Bogart - Page 4
Καλωσήλθατε στην αστρολογική μας κοινότητα! αστρολογία στην ελλάδαΕΔΩ ΧΤΥΠΑ Η ΚΑΡΔΙΑ ΤΗΣ ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑΣ
Register

Αξιόπιστο! Έγκυρο, ΔΩΡΕΑΝ αστρολογικό πρόγραμμα online!

ΔΩΡΕΑΝ γενέθλια ανάλυσή, προσωπικές διελεύσεις, ερωτικές προβλέψεις κάθε μέρα!

ΓΡΑΠΤΕΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ ΣΤΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΤΙΜΕΣ! Τις βρίσκετε ΜΟΝΟ στο νέο μας site. Πατήστε εδώ
Βρείτε μας στο Facebook Βρείτε μας στο Twitter Επικοινωνήστε μαζί μας
Page 4 of 4 FirstFirst 1 2 3 4
Results 31 to 38 of 38
  1. #31
    Join Date
    May 2008
    Όνομα:
    Τίνα
    Location
    Πειραιάς
    Posts
    2,022

    Re: Τα Ανδρικά Πρότυπα στον Κινηματογράφο: Casablanca, Humphrey Bogart

    Για να εξηγήσω αυτό που έλεγα πριν σχετικά με το πόσο εύκολα μπορεί κάποιος να παρασυρθεί και να βλέπει πράγματα εκεί που ίσως δεν υπάρχουν, θα δώσω ένα παράδειγμα και ταυτόχρονα θα σας βάλω και μια «άσκηση» (η Τίνα δεν παίζει αφού δεν έχει δει την ταινία. Πλάκα κάνω).

    Η Τίνα σαφώς και θα παίξει, το Κριαράκι μέσα μου και ο Δίας στον 5ο δεν με αφήνουν να αντισταθώ :bigsmile:

    Από εχτές κοιτάζω τον χάρτη και προσπαθώ να βρω με ποιο πλανήτη θα μπορούσαμε να συσχετίσουμε τον πιανίστα. Δεν θα έλεγα ότι έχω να προτείνω κάτι καλύτερο από αυτό που έχεις σκεφτεί, τον Ερμή δηλαδή, επομένως δεν θεωρώ ότι "παρασύρθηκες".

    Όμως έχω άλλη απορία, στην περίπτωση πρεμιέρας όχι ταινίας αλλά σειράς, όπου εκεί έχουμε παραπάνω από έναν πρωταγωνιστή ή πρωταγωνίστρια. Τι κάνουμε;

    Αν για παράδειγμα είχουμε την ώρα θα βλέπαμε από τον ωροσκόπο την ταινία/σειρά ως "οντότητα", από τον 7ο θα βλέπαμε την απήχηση που θα είχε στο κοινό, από τον 10ο την πορεία της σειράς κτλ.

    Τους πρωταγωνιστές όμως της σειράς πως θα τους βλέπαμε, ειδικά αν επρόκειτο για μια ιστορία που εκτυλίσσεται ανάμεσα σε γενιές, όπως για παράδειγμα έγινε στο "Νησί".

    Για να γίνω περισσότερο κατανοητή, όταν ξεκινά μια τέτοιου είδους σειρά, βλέπουμε την ζωή των αρχικών πρωταγωνιστών, στην πορεία τη ζωή των παιδιών τους και τέλος την ζωή των δικών τους παιδιών. Όλοι αυτοί είναι πρωταγωνιστές, αυτούς τώρα, πως τους συσχετίζουμε με τους πλανήτες;

  2. #32
    Join Date
    Jun 2006
    Όνομα:
    ΕΦΗ
    Location
    Αθηνα
    Posts
    653

    Re: Τα Ανδρικά Πρότυπα στον Κινηματογράφο: Casablanca, Humphrey Bogart

    Να δωσω μια ιδεα Τινα μου?
    Η σειρα βασιστηκε σ ενα ανδρογυνο κατ αρχην και τις δυο κορες τους.
    Οποτε αν χρησιμοποιουσαμε τους παραγωγους οικους, πιθανοτατα θα ειχαμε μια εικονα ακομη και για
    τα εγγονια τους.
    Ειδικα για την μητερα και την κορη, που βασανιστηκαν απο την συγκεκριμμενη νοσο, εχω μεγαλη περιεργεια τι θα εδειχναν οι οικοι της υγειας τους.

    Υ.Γ Αν εγραψα <πατατα>, παρακαλω <μην πυροβολειτε τον πιανιστα>.:unsure:

  3. #33

    Re: Τα Ανδρικά Πρότυπα στον Κινηματογράφο: Casablanca, Humphrey Bogart

    Στην συγκεκριμενη σειρα οι παραγωγοι οικοι μπορει να βοηθουσαν [δεν ξερω] αλλα τι θα γινοταν στην περιπτωση που οι πρωταγωνιστες θα ηταν πολλοι χωρις συγγενεια μεταξυ τους?

  4. #34
    Join Date
    Oct 2008
    Όνομα:
    Δημήτρης
    Location
    Αθήνα
    Posts
    549

    Re: Τα Ανδρικά Πρότυπα στον Κινηματογράφο: Casablanca, Humphrey Bogart

    Χαίρομαι που υπάρχει ενδιαφέρον και προβληματισμός αλλά θα πρότεινα να μην μπούμε από τώρα σε τόσο πολύπλοκες καταστάσεις, με πολλούς πρωταγωνιστές, παράγωγους οίκους κλπ. Όχι ότι δεν μπορεί να γίνει αλλά ας σιγουρευτούμε πρώτα για πιο βασικά πράγματα. Καταλαβαίνω ότι το κριαράκι μέσα στην Τίνα δυσκολεύεται στη μεθοδική προσέγγιση αλλά όταν δεν υπάρχει δοκιμασμένο μονοπάτι ας είμαστε πιο επιφυλακτικοί.

    Πάντως, για να κάνω κι εγώ μια υπόθεση, αν πάρουμε μια ταινία ή σειρά με πολλούς, ισοβαρείς πρωταγωνιστές, μάλλον θα προσπαθούσα να δω τους διαφορετικούς αντρικούς ρόλους από τις διαφορετικές όψεις Ήλιου / ¶ρη και αντίστοιχα τους γυναικείους ρόλους από τις όψεις Σελήνης / Αφροδίτη, παρά να μπλέξω με παράγωγους οίκους. Ας μην ξεχνάμε ότι ένας οίκος μπορεί να έχει πολλές διαφορετικές ερμηνείες. Δηλαδή ο ίδιος οίκος να δείχνει την απήχηση της σειράς, ένα παιδί του πρωταγωνιστή, την καριέρα της πρωταγωνίστριας κλπ.

  5. #35
    Join Date
    May 2008
    Όνομα:
    Τίνα
    Location
    Πειραιάς
    Posts
    2,022

    Re: Τα Ανδρικά Πρότυπα στον Κινηματογράφο: Casablanca, Humphrey Bogart

    Επειδή είμαι επιφυλακτική Δημήτρη, γι αυτό το έθεσα ως απορία. Έχω ακούσει κι έχω διαβάσει αναλύσεις που ο καθένας παίρνει αυτό που θεωρεί σωστό αλλά και ότι τον βολεύει. Κάτι βέβαια το οποίο το βλέπουμε και σε αναλύσεις γενέθλιων χαρτών. Αυτό "το νησί" το ξετίναξαν όταν βγήκε.

    Το δικό σου το άρθρο για παράδειγμα ήταν πολύ συγκεκριμένο, συγκεκριμένοι οι ρόλοι, συγκεκριμένες και οι αντιστοιχίσεις με τους πλανήτες. Δεν νομίζω πως θα υπάρξει κάποιος που θα βγει να αντιστοιχίσει καλύτερα του πλανήτες με τους ρόλους απ' ότι εσύ. Εκείνο όμως που ρωτάω είναι αν μια τέτοια ανάλυση μπορούμε να την κάνουμε και για τις σειρές.

    Πάντως συμφωνώ για τους΄παράγωγους, δεν θα τους έμπλεκα καθόλου κι αυτό γιατί για να κοιτάξω το παιδί του πρωταγωνιστή, θα έπρεπε πρώτα να κατατάξω τον πρωταγωνιστή σε κάποιον οίκο, κάτι που δυσκολεύομαι εκ των πραγμάτων να κάνω. Όσο για τους πλανήτες, πολύ σωστή η σκέψη σου, δεν μου είχε περάσει κάτι παρόμοιο στο μυαλό :bigsmile:.

  6. #36
    Join Date
    Oct 2008
    Όνομα:
    Δημήτρης
    Location
    Αθήνα
    Posts
    549

    Re: Τα Ανδρικά Πρότυπα στον Κινηματογράφο: Casablanca, Humphrey Bogart

    Αν κάτι ισχύει για τον κινηματογράφο, δεν βλέπω γιατί να μην ισχύει και για την τηλεόραση. Πάντως, θα τόλμαγα να προσπαθήσω μια τέτοια ανάλυση μόνο για ταινίες / σειρές που πραγματικά είχαν ισχυρό αντίχτυπο στον κόσμο / σημάδεψαν μια περίοδο. Δεν ξέρω αν το «Νησί» καλύπτει αυτήν την απαίτηση. Η αλήθεια είναι ότι βλέπω πολύ λίγο τηλεόραση.

    Να διευκρινίσω ότι το θέμα δεν είναι αν μια ταινία / σειρά είναι καλή ή όχι. Κάτι τέτοιο είναι πολύ υποκειμενικό. Αν δεν έχει πραγματικά μεγάλη απήχηση μάλλον σημαίνει ότι δεν βρίσκεται σε συγχρονισμό με την εποχή της και τότε δεν ξέρω αν μπορούμε να δοκιμάσουμε μια τέτοια ανάλυση. Το σενάριο και οι χαρακτήρες των ρόλων καθορίζονται μια χρονική στιγμή Α ενώ η πρεμιέρα γίνεται σε μια χρονική στιγμή Β. Δεν μπορώ να πω ότι ο χάρτης για τη στιγμή Β θα εκφράζει πάντα αυτό που είχε στο μυαλό του ο σεναριογράφος τη στιγμή Α. Αλλά όταν το έργο έχει πραγματική απήχηση, τότε μιλάμε ουσιαστικά για ένα κοινωνικό γεγονός που μπορούμε να το αναλύσουμε αστρολογικά. Τότε, μπορούμε να πούμε ότι το διάστημα της «κυοφορίας» από το Α στο Β είχε πραγματικά αποτέλεσμα.

    Βέβαια, ένας πραγματικός κινηματογραφόφιλος θα διαμαρτυρηθεί και θα πει ότι έχουν βγει καταπληκτικές ταινίες που είχαν πολύ μικρή απήχηση. Καμία αντίρρηση αλλά εδώ δεν μιλάμε για την τέχνη του κινηματογράφου αλλά για την προβολή / επιβολή προτύπων. Για να κάνω έναν ίσως ατυχή παραλληλισμό, όταν γίνεται ένας μεγάλος σεισμός που προκαλεί καταστροφές, προσπαθούμε να αναλύσουμε το γεγονός αστρολογικά, και κανονικά κάτι θα πρέπει να βρούμε. Αλλά δεν μπορεί κάποιος να έχει την απαίτηση να αναλύονται αστρολογικά οι αμέτρητοι ανεπαίσθητοι σεισμοί που γίνονται συνέχεια. Κάπως έτσι νομίζω είναι η σχέση μιας πραγματικά σημαντικής ταινίας που σημάδεψε την εποχή της με τις αμέτρητες ταινίες / σειρές που βγαίνουν συνέχεια.

  7. #37
    Join Date
    May 2008
    Όνομα:
    Τίνα
    Location
    Πειραιάς
    Posts
    2,022

    Re: Τα Ανδρικά Πρότυπα στον Κινηματογράφο: Casablanca, Humphrey Bogart

    Ούτε εγώ βλέπω πολύ τηλέοραση, το "Νησί" όμως το είδα. Σε καμία περίπτωση δεν ισχυρίζομαι πως σημάδεψε μια ολόκληρη περίοδο, ωστόσο στην Ελλάδα είχε ισχυρό αντίχτυπο. Μάλιστα για κάποιους θεωρήθηκε η καλύτερη σειρά που έχει αναδείξει εώς τώρα η ελληνική τηλεόραση. Καλή ή κακή δεν έχει σημασία, πήγε καλά από τη στιγμή που έκανε τρελά νούμερα.

    Φαντάζομαι πως αν γυριζόταν μερικά χρόνια πριν, θα υπήρχαν αντιδράσεις, ενώ τώρα απλά "ζήσαμε" όλοι μαζί το δράμα των πρωταγωνιστών και φυσικά εκ του ασφαλούς πλέον, δηλώσαμε όλοι τη δυσαρέσκεια μας και τη λύπη μας για τον τρόπο που αντιμετωπίζονταν οι ασθενείς, αφού είδαμε τον κοινωνικό ρατσισμό σ' όλο του μεγαλείο.

    Επειδή συμφωνώ με τη διαφορετική ώρα σύλληψης σε σχέση με την ώρα της πρεμιέρας, αναρωτιέμαι τελικά πόσο εύκολο/εφικτό είναι να κάνουμε μια ανάλυση για σειρές γενικότερα. Στο μόνο συμπέρασμα που μπορώ να καταλήξω, είναι πως μια σειρά για να την αναλύσουμε αστρολογικά θα πρέπει να την πάρουμε ως οντότητα κι αυτό με δυσπιστία :unsure:.

    Δημήτρη είμαι περίεργη να δω την επόμενη επιλογή σου.

    ΥΓ Ελπίζω να την έχω δει και να μπορέσω να τοποθετηθώ αστρολογικά αυτή τη φορά :bigsmile:

  8. #38

    Re: Τα Ανδρικά Πρότυπα στον Κινηματογράφο: Casablanca, Humphrey Bogart

    Κι εγώ πιστεύω ότι είναι πολύ δύσκολο να αντιστοιχίσουμε αστρολογικά όλους τους πρωταγωνιστές μιας σειράς στον χάρτη της πρεμιέρας. Οι ηθοποιοί μιας ταινίας ή σειράς φαίνονται στον 5ο οίκο. Αν προσπαθούσαμε με παράγωγους οίκους να βρούμε τις μεταξύ τους σχέσεις θα ήταν πάρα πολύ πολύπλοκο.

    Μια άλλη σκέψη θα ήταν να αντιστοιχίσουμε τους πρωταγωνιστές με τους πλανήτες που ταιριάζουν στον χαρακτήρα-ρόλο τους. Για παράδειγμα, ένα πρωταγωνιστή που έχει άρεια χαρακτηριστικά με τον ¶ρη κ.λπ. Κι αυτό όμως έχει μεγάλες δυσκολίες επειδή οι χαρακτήρες μπορεί να είναι πιο σύνθετοι ή για σειρές με πολλούς πρωταγωνιστές όπως το Νησί, δεν θα μας φτάνουν οι πλανήτες.

    Σχετικά με την ερώτηση του Δημήτρη για τον Ερμή, ο ρατσισμός σημειοδοτείται από τον Κρόνο. Έτσι, ακόμα κι αν δεν πάρουμε τον Ερμή ως τον πιανίστα φίλο του Ρικ, η αντίθεση του Κρόνου/Ουρανού με την σύνοδο Ήλιου/Ερμή μπορεί να μας δείξει ότι η ταινία ήταν ανατρεπτική ως προς τις ρατσιστικές αντιλήψεις της εποχής.

 

 
Page 4 of 4 FirstFirst 1 2 3 4

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 9 users browsing this thread. (0 members and 9 guests)

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Διαφήμιση
ads from google
Χορηγός
google ads