s
Απορία για Ηλιακή σύνοδο και όψεις.
Καλωσήλθατε στην αστρολογική μας κοινότητα! αστρολογία στην ελλάδαΕΔΩ ΧΤΥΠΑ Η ΚΑΡΔΙΑ ΤΗΣ ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑΣ
Register

Αξιόπιστο! Έγκυρο, ΔΩΡΕΑΝ αστρολογικό πρόγραμμα online!

ΔΩΡΕΑΝ γενέθλια ανάλυσή, προσωπικές διελεύσεις, ερωτικές προβλέψεις κάθε μέρα!

ΓΡΑΠΤΕΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ ΣΤΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΤΙΜΕΣ! Τις βρίσκετε ΜΟΝΟ στο νέο μας site. Πατήστε εδώ
Βρείτε μας στο Facebook Βρείτε μας στο Twitter Επικοινωνήστε μαζί μας
Results 1 to 3 of 3

Απορία για Ηλιακή σύνοδο και όψεις.

Έχω σύνοδο ¶ρη - Ήλιου και είναι ακριβώς έτσι όπως το γράφετε!!!!!! Θέλω να ρωτήσω μιας και είμαι αρχάρια σ' αυτό το χώρο και πολλές οι απορίες μου, αν αυτή η όψη δέχεται ή συνδέεται με άλλες γωνίες αρνητικές από άλλους πλανήτες ή όψεις τι γίνετε;;;;; π.χ. Ηλιος και Αρης στο Λέοντα, Κρόνος στον Ταύρο και Σελήνη - Ποσειδώνας στον Σκορπιό.
    Επίσης όταν γίνετε μία διέλευση από ένα πλανήτη π.χ. ο Αρης στον Λέοντα - πιθανώς ενεργοποιείται αυτή η σύνοδος - θα ενεργοποιηθούν και οι άλλες γενέθλιες όψεις;........

Όνομα:
    Βασίλης

Re: Απορία για Ηλιακή σύνοδο και όψεις.

Καλή σου μέρα, Μαίρη..

η ερώτηση που κάνεις θέλει αρκετή δουλειά σε επεξηγήσεις, ωστόσο αυτά που μπορούμε να πούμε για αρχή είναι ότι:

1. Θέλει καταρχήν να κατανοήσεις κάθε θέση ξεχωριστά πώς σε επηρεάζει. Π.χ. ο Κρόνος στον Ταύρο ή η Σελήνη στο Σκορπιό
    2. Μετά να δεις πώς επηρεάζονται οι πλανήτες στις συνόδους τους, π.χ. η Σελήνη με τον Ποσειδώνα.
    3. Σε περίπτωση που έχεις κάποιο τετράγωνο σε αυτές τις θέσεις (π.χ. μεταξύ Κρόνου και Ήλιου ή Κρόνου και Ερμή ή μεταξύ Σελήνης/Ποσειδώνα και Ήλιου ή Σελήνης/Ποσειδώνα και Ερμή) σκέψου εάν σε βρίσκουν οι καταστάσεις να διχάζεσαι πολλές φορές αν πρέπει να ακολουθήσεις το δρόμο του ενός ή του άλλου πλανήτη
    4. Σε περίπτωση που έχεις κάποια αντίθεση (π.χ. Σελήνη/Κρόνος ή Ποσειδώνας/Κρόνος) σκέψου αν στη ζωή σου υπάρχουν καταστάσεις ή πρόσωπα που εκφράζουν τη μία συμπεριφορά, ενώ εσύ υϊοθετείς την άλλη.