- ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΛΩΝ
- Οι χάρτες σας
- Υπολογίστε ένα νέο χάρτη
- ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΙ για όλους
- Ο Ουρανός τώρα
- Αστρολογικές εφημερίδες
- Εκλείψεις 1500 - 2099
- Σελήνη Κενή Πορείας
- Πλανητικές ώρες
- Χάρτης για όποια μέρα
- Γενέθλιος χάρτης 360 μοιρών
Results 1 to 10 of 70
Thread: ΣΥΝΘΕΤΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
-
18-11-2008, 11:18 AM #1
ΣΥΝΘΕΤΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
Καλημέρα σε όλους τους εραστές της αστολογίας...δεν έχω ξαναγράψει στο forum κια θα ήθελα να συστηθώ(δεν είδα την ενότητα γνωριμίας μελών..υπάρχει γιατί είμαι και λίγο άσχετη απο forum????)είμαι η Νικολέττα..
Ωστόσο διαβάζω καιρό τα άρθρα του σάιτ με εξαιρετικό ενδιαφέρον...στο forum με οδήγησε ένας επώδυνος χωρισμός μετά απο μια πενταετή συμβίωση...με πολλές κόντρες,πάθος,εγωισμούς αλλά και μία έντονη αγάπη...βγάζοντας τον σύνθετο χάρτη είδα αρκετά τον 8ο οίκο να υπάρχει σαν αποτέλεσμα της σύνθεσης...επιθυμώ επανασύνδεση έστω και αν χρειαστεί να περιμένω αρκετά..
Θα ήθελα την άποψή σας για τον 8ο στο σύνθετο..
Ταπεινά σε εσάς τα ενεργά μέλη...ευχαριστώ
:unsure::unsure:
-
18-11-2008, 11:51 AM #2
Re: ΣΥΝΘΕΤΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
Νικολέττα, καλημέρα και καλωσόρισες...
Αν και δεν είμαι ειδική στο να σου απαντήσω, δες την ακόλουθη συζήτηση http://www.myhoroscope.gr/114-%EF%E9...3%E7%F2-2.html όπου γίνεται λόγος για τους οίκους σε σύνθετο. Αναφέρεται ο 8ος και όχι μόνο. Μπορείς να χρησιμοποιήσεις και την αναζήτηση στο forum, για να βρεις υλικό...
-
18-11-2008, 12:00 PM #3
Αγαπητή Νικολέττα,
θεωρώ πρέπον να σου επισημάνω ότι η όποια επανασύνδεση επιθυμείς δεν έχει καμιά σχέση με τον 8ο του Σύνθετου χάρτη, αλλά και με τον Σύνθετο χάρτη γενικά... ¶λλη είναι η λειτουργία αυτού του συστήματος, την οποία και μπορείς να μάθεις διαβάζοντας αρκετά άρθρα και συζητήσεις που έχουν κατά καιρούς γίνει εδώ...
Καλώς μας όρισες!
-
18-11-2008, 12:27 PM #4
-
18-11-2008, 01:29 PM #5