s
Τετραγωνα, καλα μου τετραγωνα...
Καλωσήλθατε στην αστρολογική μας κοινότητα! αστρολογία στην ελλάδαΕΔΩ ΧΤΥΠΑ Η ΚΑΡΔΙΑ ΤΗΣ ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑΣ
Register

Αξιόπιστο! Έγκυρο, ΔΩΡΕΑΝ αστρολογικό πρόγραμμα online!

ΔΩΡΕΑΝ γενέθλια ανάλυσή, προσωπικές διελεύσεις, ερωτικές προβλέψεις κάθε μέρα!

ΓΡΑΠΤΕΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ ΣΤΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΤΙΜΕΣ! Τις βρίσκετε ΜΟΝΟ στο νέο μας site. Πατήστε εδώ
Βρείτε μας στο Facebook Βρείτε μας στο Twitter Επικοινωνήστε μαζί μας
Page 1 of 2 1 2 LastLast
Results 1 to 10 of 11
  1. #1
    Join Date
    Jan 2006
    Όνομα:
    Ελπίδα
    Posts
    9

    Τετραγωνα, καλα μου τετραγωνα...

    Αγαπητοί μου,
    Καταρχήν ελπίζω να γραφω στην κατάλληλη ενότητα, αλλά αν όχι, συγχωρείστε με καθότι είμαι αρχάρια..
    Ο χάρτης μου είναι γεμάτος απο τετράγωνα και αντιθέσεις. Το παίρνω ελαφρά όμως το θέμα αφού χωρίς αυτά η ζωή μου θα ήταν μέσα στην πλήξη. Προσπαθώ να κατανοήσω την ύπαρξή μου, να αγαπάω κάθε μέρα περισσότερο τον εαυτό μου και τους γύρω μου, να ζω το σήμερα , να κοιτάζω τα σύννεφα και να τα θαυμάζω, να δέχομαι με χαρά τα εμπόδια και τις λύπες επειδή ξέρω οτι με αυτά θα μάθω, θα τα αντιμετωπίσω και ναι, θα τα καταφέρω, γιατί το μονο που με νοιάζει είναι να ΖΩ.
    Πολλοί είναι εκείνοι που αγχώνοντε με τις δύσκολες όψεις του ωροσκοπίου τους. Και εγώ στεναχωριόμουν με το δικό μου..
    Όμως κατάλαβα οτι η ζωή είναι ωραία, για αυτό και αγαπάω τα καλα μου τετράγωνα..

    Φιλικά

    Ελπίδα

  2. #2
    Join Date
    May 2005
    Όνομα:
    Αντωνία
    Location
    ΑΘΗΝΑ
    Posts
    423

    Re: Τετραγωνα, καλα μου τετραγωνα...

    Αγαπημένη μας esperanza,

    Εγώ να δείς τρομάρα που πήρα όταν πρωτοαντίκρισα τα ταφ τετράγωνα, τα μεγάλα τετράγωνα , και λοιπά τετράγωνα και αντιθέσεις στον χάρτη του μικρού γιού μου.