- ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΛΩΝ
- Οι χάρτες σας
- Υπολογίστε ένα νέο χάρτη
- ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΙ για όλους
- Ο Ουρανός τώρα
- Αστρολογικές εφημερίδες
- Εκλείψεις 1500 - 2099
- Σελήνη Κενή Πορείας
- Πλανητικές ώρες
- Χάρτης για όποια μέρα
- Γενέθλιος χάρτης 360 μοιρών
Results 1 to 3 of 3
-
22-12-2010, 06:37 PM #1
Συμβουλές και Μυστικά της Πρόγνωσης
Θυμηθείτε, πάνω απ' όλα, πως αν ενδιαφέρεστε για την πρόβλεψη τάσεων ή γεγονότων, θα πρέπει όντως να χρησιμοποιήσετε κάποιες παραδοσιακές αστρολογικές έννοιες. Με την έρευνα της Νέας Εποχής, για τις ψυχολογικές και πνευματικές συνέπειες των πλανητών, διστάζουμε να χρησιμοποιήσουμε όρους όπως, κακεργέτης ή ευεργέτης, όμως το να ανακατεύουμε όλες αυτές τις περιγραφικές εικόνες, ελαττώνει την ικανότητα ακριβούς εντοπισμού πιθανών γεγονότων.
Ακολουθούν απορίες και συζήτηση επί του άρθρου: [Μεταφράσεις] Συμβουλές και Μυστικά της Πρόγνωσης
-
07-01-2011, 01:32 AM #2
Re: Συμβουλές και Μυστικά της Πρόγνωσης
ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ.ΑΡΧΙΖΩ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΩ ΠΩΣ ΝΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΜΙΑ ΠΡΟΒΛΕΨΗ.ΖΗΤΩ ΣΥΓΝΩΜΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΕΝΕΡΓΟ ΜΕΛΟΣ,ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΕΧΩ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΚΑΙ ΑΝΑΓΚΑΖΟΜΑΙ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ ΦΙΛΩΝ ΜΟΥ.ΠΑΝΤΩΣ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΚΑΙ ΜΈΧΟΥΝ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΠΟΛΥ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΜΑΓΕΥΤΙΚΗΣ... ΤΕΧΝΗΣ ΝΑ ΠΩ?ΛΑΤΡΕΥΩ ΤΗΝ ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΩ ΤΑ ΑΞΙΟΛΟΓΑ ΑΡΘΡΑ ΣΑΣ!ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ!
-
07-01-2011, 07:01 PM #3
Re: Συμβουλές και Μυστικά της Πρόγνωσης
Καταρχήν να ευχηθώ μία καλή και δημιουργική χρονιά σε όλα μέλη........... Τώρα, ως προς το άρθρο, τί να πω? Εξαιρετικότατο.............. Αναλυτικό και με μία ουσιαστική προσέγγιση για τη πραγματική προσφορά της Αστρολογίας στον ¶νθρωπο... Μάλλον το καλύτερο που έχω διαβάσει ως τώρα.............................! Ευχαριστούμε
Thread Information
Users Browsing this Thread
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)
Διαφήμιση
Χορηγός
Συνδεθείτε μαζί μας
© Copyright 2004-2022 myHoroscope.gr. All rights reserved.
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 2024 vBulletin Solutions Inc. All rights reserved.