Log in

View Full Version : ΣΥΝΘΕΤΟΣ ΧΑΡΤΗΣ

LIBRARINA
18-11-2008, 10:18 AM
Καλημέρα σε όλους τους εραστές της αστολογίας...δεν έχω ξαναγράψει στο forum κια θα ήθελα να συστηθώ(δεν είδα την ενότητα γνωριμίας μελών..υπάρχει γιατί είμαι και λίγο άσχετη απο forum????)είμαι η Νικολέττα..
Ωστόσο διαβάζω καιρό τα άρθρα του σάιτ με εξαιρετικό ενδιαφέρον...στο forum με οδήγησε ένας επώδυνος χωρισμός μετά απο μια πενταετή συμβίωση...με πολλές κόντρες,πάθος,εγωισμούς αλλά και μία έντονη αγάπη...βγάζοντας τον σύνθετο χάρτη είδα αρκετά τον 8ο οίκο να υπάρχει σαν αποτέλεσμα της σύνθεσης...επιθυμώ επανασύνδεση έστω και αν χρειαστεί να περιμένω αρκετά..
Θα ήθελα την άποψή σας για τον 8ο στο σύνθετο..

Ταπεινά σε εσάς τα ενεργά μέλη...ευχαριστώ
:unsure::unsure:

ed77
18-11-2008, 10:51 AM
Νικολέττα, καλημέρα και καλωσόρισες...

Αν και δεν είμαι ειδική στο να σου απαντήσω, δες την ακόλουθη συζήτηση http://www.myhoroscope.gr/114-%EF%E9-%E5%F1%E1%F3%F4%DD%F2-%F4%E7%F2-%E1%F3%F4%F1%EF%EB%EF%E3%DF%E1%F2/2338-%F4%EF-%E6%FE%E4%E9%EF-%EC%E9%E1%F2-%F3%F7%DD%F3%E7%F2-2.html όπου γίνεται λόγος για τους οίκους σε σύνθετο. Αναφέρεται ο 8ος και όχι μόνο. Μπορείς να χρησιμοποιήσεις και την αναζήτηση στο forum, για να βρεις υλικό...

Maroulita
18-11-2008, 11:00 AM
Καλημέρα σε όλους τους εραστές της αστολογίας...δεν έχω ξαναγράψει στο forum κια θα ήθελα να συστηθώ(δεν είδα την ενότητα γνωριμίας μελών..υπάρχει γιατί είμαι και λίγο άσχετη απο forum????)είμαι η Νικολέττα..
Ωστόσο διαβάζω καιρό τα άρθρα του σάιτ με εξαιρετικό ενδιαφέρον...στο forum με οδήγησε ένας επώδυνος χωρισμός μετά απο μια πενταετή συμβίωση...με πολλές κόντρες,πάθος,εγωισμούς αλλά και μία έντονη αγάπη...βγάζοντας τον σύνθετο χάρτη είδα αρκετά τον 8ο οίκο να υπάρχει σαν αποτέλεσμα της σύνθεσης...επιθυμώ επανασύνδεση έστω και αν χρειαστεί να περιμένω αρκετά..
Θα ήθελα την άποψή σας για τον 8ο στο σύνθετο..

Ταπεινά σε εσάς τα ενεργά μέλη...ευχαριστώ

Αγαπητή Νικολέττα,