PDA

View Full Version : Τετραγωνα, καλα μου τετραγωνα...



esperanza
02-02-2006, 09:23 PM
Αγαπητοί μου,
Καταρχήν ελπίζω να γραφω στην κατάλληλη ενότητα, αλλά αν όχι, συγχωρείστε με καθότι είμαι αρχάρια..
Ο χάρτης μου είναι γεμάτος απο τετράγωνα και αντιθέσεις. Το παίρνω ελαφρά όμως το θέμα αφού χωρίς αυτά η ζωή μου θα ήταν μέσα στην πλήξη. Προσπαθώ να κατανοήσω την ύπαρξή μου, να αγαπάω κάθε μέρα περισσότερο τον εαυτό μου και τους γύρω μου, να ζω το σήμερα , να κοιτάζω τα σύννεφα και να τα θαυμάζω, να δέχομαι με χαρά τα εμπόδια και τις λύπες επειδή ξέρω οτι με αυτά θα μάθω, θα τα αντιμετωπίσω και ναι, θα τα καταφέρω, γιατί το μονο που με νοιάζει είναι να ΖΩ.
Πολλοί είναι εκείνοι που αγχώνοντε με τις δύσκολες όψεις του ωροσκοπίου τους. Και εγώ στεναχωριόμουν με το δικό μου..
Όμως κατάλαβα οτι η ζωή είναι ωραία, για αυτό και αγαπάω τα καλα μου τετράγωνα..

Φιλικά

Ελπίδα

sagimoon
02-02-2006, 09:57 PM
Αγαπημένη μας esperanza,

Εγώ να δείς τρομάρα που πήρα όταν πρωτοαντίκρισα τα ταφ τετράγωνα, τα μεγάλα τετράγωνα , και λοιπά τετράγωνα και αντιθέσεις στον χάρτη του μικρού γιού μου.
Σε βεβαιώ ότι θα γίνουνε τα τετράγωνα των αστέρων. Άνθρωποι με παρόμοιες όψεις διακρίνονται και προοδεύουν. Πληροφοριακά τελείως, έχω μια φίλη με τους περισσότερους πλανήτες στην θέση τους, με κάτι τρίγωνα που βγάζουν μάτι, ...και μια mersentes 200 άρα.....με άνεση εξυπνάδα, και πίσμα, με όλα τα καλά του κόσμου, και ούτε καν εξασκεί το επάγγελμά της....κάαάάάάθεται και απολαμβάνει μόνο. Στο τέλος νομίζεις πως θα κλείσει τα μάτια ευχαριστημένη?? όχι σε πληροφορώ...
Το να τρώγεσαι με τα ...ρούχα σου έχει και το θετικό του....δεν πεθαίνεις φορώντας το ίδιο ..χεχε

Καλό μας βράδυ φίλοι !!!!

may
05-02-2006, 10:13 PM
Αγαπημένη μας esperanza,

Εγώ να δείς τρομάρα που πήρα όταν πρωτοαντίκρισα τα ταφ τετράγωνα, τα μεγάλα τετράγωνα , και λοιπά τετράγωνα και αντιθέσεις στον χάρτη του μικρού γιού μου.