s
Η Αστρολογία στην Βίβλο - Page 3
Καλωσήλθατε στην αστρολογική μας κοινότητα! αστρολογία στην ελλάδαΕΔΩ ΧΤΥΠΑ Η ΚΑΡΔΙΑ ΤΗΣ ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑΣ
Register

Αξιόπιστο! Έγκυρο, ΔΩΡΕΑΝ αστρολογικό πρόγραμμα online!

ΔΩΡΕΑΝ γενέθλια ανάλυσή, προσωπικές διελεύσεις, ερωτικές προβλέψεις κάθε μέρα!

ΓΡΑΠΤΕΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ ΣΤΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΤΙΜΕΣ! Τις βρίσκετε ΜΟΝΟ στο νέο μας site. Πατήστε εδώ
Βρείτε μας στο Facebook Βρείτε μας στο Twitter Επικοινωνήστε μαζί μας
Page 3 of 4 FirstFirst 1 2 3 4 LastLast
Results 21 to 30 of 32
  1. #21
    Join Date
    May 2008
    Όνομα:
    Dion
    Location
    Neverland
    Posts
    72

    Re: Η Αστρολογία στην Βίβλο

    Αγαπητέ μου Μητσάκο,

    είναι πράγματι ερεθιστικές οι παρατηρήσεις σου. Γι' αυτό και θα σου απαντήσω:
    1+ 2. Ως προς τα σχόλιά σου στα δύο πρώτα σκέλη, έχω να αντιπαραθέσω μια άλλην ερώτηση λοιπόν: αν δεχθούμε τότε ότι ο Χριστός ήταν πράγματι Παρθένος στο ζώδιο, τότε πώς είναι δυνατό να συνάδουν τα αρνητικά ενός Παρθένου, π.χ. ο δηκτικός του λόγος, η επικριτική του ματιά που προέρχεται από τον σχολαστικισμό του, με το μειλίχιο ύφος μιας φιγούρας που δεν παρουσιάζεται από τις γραφές ως τέτοια;
    3. Η παραπομπή που παραθέτεις από το άρθρο δεν απαντά στο ερώτημά μου
    4. Αναφέρομαι στον Ιωάννη το Βαπτιστή, ακριβώς επειδή γίνεται λόγος στο κείμενο ότι ανήκε στο ζώδιο του Υδροχόου. Παρατηρώ γενικά στο κείμενο να γίνονται χρονικά άλματα, ενίοτε και φιλοσοφικά-θεολογικά, πολλές φορές μη τεκμηριωμένα και ανεξήγητα. Κι αυτό το λέω, διότι οι παραπομπές είναι χιλιάδες -αρκεί να εξετάσει κανείς τα όψιμα, ρωμαικά και πρώιμα βυζαντινά κείμενα και βέβαια τα δυτικά εκείνης της περιόδου (δεν αναφέρομαι συγκεκριμένα σε πηγές, διότι είναι ανεξάντλητες). Αναφέρομαι στον Απόστολο Παύλο, διότι, μπορεί να μη συγκαταλέγεται στη δωδεκαμελή ομάδα, αλλά έπαιξε καταλυτικό ρόλο στην εξάπλωση του Χριστιανισμού, περισσότερο από άλλους, για παράδειγμα τον Ανδρέα ή το Φίλιππο.
    5. Γνωρίζω τι συμβολίζουν ο αμνός και ο ιχθύς. Και δεν πρόκειται αποκλειστικά για τη μετάβαση από το έτος του Κριού σε αυτό των Ιχθύων. Ενδεικτικά, αναφέρω ένα εδάφιο (δεν έχω πρόχειρη την ακριβή παραπομπή, διότι γράφω από τον υπολογιστή της δουλειάς- χαχα) που χαρακτηρίζει το Χριστό ως αμνό: "σαν πρόβατο οδηγήθηκε στη σφαγή και σαν άφωνο αρνί μπροστά σ' αυτούς που τον κουρεύουν".
    Όσο για το χρονικό άχρονο της γέννησης του Χριστού, νομίζω ότι το πήρες πιο κυριολεκτικά απ' ότι το εννοούσα - εξάλλου, το είχα και εγώ η ίδια επισημάνει στο σχολιασμό μου.
    Αυτά γενικά που θέλω να πω είναι ότι η προσέγγιση ενός τέτοιου θέματος απαιτεί πλήρη γνώση τόσο των γραφών, όσο και των μυστικών κειμένων από όλες τις παραδόσεις του κόσμου. Μια προσέγγιση ενός τέτοιου θέματος που βασίζεται σε μερικές μόνο πηγές φαντάζει επικίνδυνη και ισορροπούσα σε τεντωμένο σχοινί.
    Και ακόμα, αν πράγματι ο Χριστός είναι ο Υιος του Θεού, που συμβολίζει τη συμπαντική νομοτέλεια, δε θα ήταν άδικο και μονομερές να του προσδώσουμε στοιχεία ενός μόνο ζωδίου, αψηφώντας τελικά αυτή τη νομοτέλεια; Γι΄αυτό και αναφέρω ότι, αν πράγματι είναι ένας ενσαρκωμένος θεός, συγκεραννύει τα στοιχεία όλων των ζωδίων με στόχο την ισορροπία των στοιχείων του σύμπαντος, τη νομοτέλεια.
    Σε ευχαριστώ, καλέ μου Πρόεδρε!

  2. #22

    Re: Η Αστρολογία στην Βίβλο

    Quote Originally Posted by Dion-DoubleDoor View Post
    Αγαπητέ μου Μητσάκο,

    είναι πράγματι ερεθιστικές οι παρατηρήσεις σου. Γι' αυτό και θα σου απαντήσω:
    1+ 2. Ως προς τα σχόλιά σου στα δύο πρώτα σκέλη, έχω να αντιπαραθέσω μια άλλην ερώτηση λοιπόν: αν δεχθούμε τότε ότι ο Χριστός ήταν πράγματι Παρθένος στο ζώδιο, τότε πώς είναι δυνατό να συνάδουν τα αρνητικά ενός Παρθένου, π.χ. ο δηκτικός του λόγος, η επικριτική του ματιά που προέρχεται από τον σχολαστικισμό του, με το μειλίχιο ύφος μιας φιγούρας που δεν παρουσιάζεται από τις γραφές ως τέτοια;
    3. Η παραπομπή που παραθέτεις από το άρθρο δεν απαντά στο ερώτημά μου
    4. Αναφέρομαι στον Ιωάννη το Βαπτιστή, ακριβώς επειδή γίνεται λόγος στο κείμενο ότι ανήκε στο ζώδιο του Υδροχόου. Παρατηρώ γενικά στο κείμενο να γίνονται χρονικά άλματα, ενίοτε και φιλοσοφικά-θεολογικά, πολλές φορές μη τεκμηριωμένα και ανεξήγητα. Κι αυτό το λέω, διότι οι παραπομπές είναι χιλιάδες -αρκεί να εξετάσει κανείς τα όψιμα, ρωμαικά και πρώιμα βυζαντινά κείμενα και βέβαια τα δυτικά εκείνης της περιόδου (δεν αναφέρομαι συγκεκριμένα σε πηγές, διότι είναι ανεξάντλητες). Αναφέρομαι στον Απόστολο Παύλο, διότι, μπορεί να μη συγκαταλέγεται στη δωδεκαμελή ομάδα, αλλά έπαιξε καταλυτικό ρόλο στην εξάπλωση του Χριστιανισμού, περισσότερο από άλλους, για παράδειγμα τον Ανδρέα ή το Φίλιππο.
    5. Γνωρίζω τι συμβολίζουν ο αμνός και ο ιχθύς. Και δεν πρόκειται αποκλειστικά για τη μετάβαση από το έτος του Κριού σε αυτό των Ιχθύων. Ενδεικτικά, αναφέρω ένα εδάφιο (δεν έχω πρόχειρη την ακριβή παραπομπή, διότι γράφω από τον υπολογιστή της δουλειάς- χαχα) που χαρακτηρίζει το Χριστό ως αμνό: "σαν πρόβατο οδηγήθηκε στη σφαγή και σαν άφωνο αρνί μπροστά σ' αυτούς που τον κουρεύουν".
    Όσο για το χρονικό άχρονο της γέννησης του Χριστού, νομίζω ότι το πήρες πιο κυριολεκτικά απ' ότι το εννοούσα - εξάλλου, το είχα και εγώ η ίδια επισημάνει στο σχολιασμό μου.
    Αυτά γενικά που θέλω να πω είναι ότι η προσέγγιση ενός τέτοιου θέματος απαιτεί πλήρη γνώση τόσο των γραφών, όσο και των μυστικών κειμένων από όλες τις παραδόσεις του κόσμου. Μια προσέγγιση ενός τέτοιου θέματος που βασίζεται σε μερικές μόνο πηγές φαντάζει επικίνδυνη και ισορροπούσα σε τεντωμένο σχοινί.
    Και ακόμα, αν πράγματι ο Χριστός είναι ο Υιος του Θεού, που συμβολίζει τη συμπαντική νομοτέλεια, δε θα ήταν άδικο και μονομερές να του προσδώσουμε στοιχεία ενός μόνο ζωδίου, αψηφώντας τελικά αυτή τη νομοτέλεια; Γι΄αυτό και αναφέρω ότι, αν πράγματι είναι ένας ενσαρκωμένος θεός, συγκεραννύει τα στοιχεία όλων των ζωδίων με στόχο την ισορροπία των στοιχείων του σύμπαντος, τη νομοτέλεια.
    Σε ευχαριστώ, καλέ μου Πρόεδρε!
    Καλή μου Dion-DoubleDoor, το ξέρω ότι ...ερεθίζω ακόμα και με τις παρατηρήσεις μου, αλλά ας μην το κάνουμε και δημοσίως θέμα :toung:
    Κατά τα άλλα, τα περισσότερα από αυτά που γράφεις δεν έχουν να κάνουν τόσο με την αστρολογία όσο με τη θρησκεία και τις φιλοσοφικές προσεγγίσεις του καθενός. Στην αρχή του άρθρου αναφέρεται ότι αυτό γράφτηκε με σκοπό να αποτελέσει εφαλτήριο για κάποιους οι οποίοι θα θέλανε να το ψάξουν περισσότερο.
    Όσο με αφορά, θα σου πω ότι πολλές από τις ισχύουσες παραδοχές (και δικές σου) δεν μπορώ να τις αποδεχθώ επειδή δεν έχουν την απαιτούμενη για εμένα ορθολογική υπόσταση και αφορούν περισσότερο θέματα πίστης και δογμάτων στα οποία δεν θέλω να υπεισέλθω, καθώς μπορεί να μου βγει το τετράγωνο Ουρανού-Ήλιου που έχω και να μην εξελιχθεί τόσο εποικοδομητικά όσο θα έπρεπε η κουβέντα...
    Κάποια άλλη στιγμή ίσως, σε κάποιο άλλο μέρος
    Επίκαιρον
    Κεσάτια!
    Πάγιον
    Η αστρολογία είναι πολύ σημαντικό πράγμα, για να το αφήσουμε στα χέρια αυτών που δηλώνουν "επαγγελματίες" αστρολόγοι.

  3. #23
    Join Date
    Sep 2008
    Όνομα:
    roula
    Posts
    24

    Re: Η Αστρολογία στην Βίβλο

    αν και γραφω σπανια αλλα εχω διαβασει τα περισσοτερα αρθρα σας....το θεμα αυτο ειναι παρα πολυ ενδιαφερον και θελει πολυ καλες γνωσεις αστρολογιας και θρησκειας...
    απο τα λιγα που ξερω απο αστρολογια και θρησκεια...και εγω πιστευω οτι ο Ιησους θα ανηκε στο ζωδιο της Παρθενου λογω της ταπεινοτητας του και της σεμνοτητας του (πραγμα που δεν ταιριαζει καθολου στον Λεοντα)
    οσο για τους 12 αποστολους και τα 12 ζωδια δεν μπορουμε να βαλουμε μεσα σε αυτα τους Ιωάννης ο Βαπτιστής Απόστολος Παύλος και αλλους. Για τον Ιουδα θα συμφωνησω και εγω οτι ισως να ηταν Ιχθυς λογω της μυστικοτητας των κινησεων του. Αλλα και παλι για ολα αυτα δεν μπορουμε να ειμαστε και σιγουροι λογω οτι σε μια προσωπικοτητα δεν παιζει ρολο μονο ο ηλιος αλλα και αλλοι προσωπικοι πλανητες για αυτο το μονο που μπορουμε να κανουμε ειναι εικασιες για τους 12 αποστολους.

    Παντως πιστευω οτι θεμα θελει πολυ ψαξιμο γιατι υπαρχουν πολλα site και αλλα λεει το ενα και αλλα το αλλο αναλογα τα πιστευω του καθενος.
    «Η μοίρα του ανθρώπου είναι ο χαρακτήρας του.»Ηράκλειτος

    «Ο καθένας είναι ό,τι είναι. Ακόμη κι αν δεν το θέλει αυτό, ακόμη κι αν θέλει να είναι ή να φαίνεται διαφορετικός.»Δάντης

    http://www.oodegr.com/oode/anatolikes/astrolog2.htm

  4. #24

    Re: Η Αστρολογία στην Βίβλο

    Θα ηταν πραγματικα ενδιαφερον να ξεραμε την ημερομηνια γεννησης Του Ιησου.Απο την αλλη,δεν νομιζω οτι θα βλεπαμε κατι συναρπαστικο.
    Με λιγα λογια πιστευω οτι ειναι λαθος να προσπαθουμε να ερμηνευσουμε με τα ιδια μετρα κ σταθμα,το ωροσκοπιο μιας ανωτερης οντοτητας (ενος ανθρωπου που εχει υπερβει το εγω του - το ωροσκοπιο του),και ενος καθημερινου ανθρωπου που βλεπει τα παντα μεσα απο τα γυαλια του εγω του.

  5. #25

    Re: Η Αστρολογία στην Βίβλο

    Καλησπέρα και από εμένα.

    Ο Ιησούς είναι ένα από τους πολλούς ηλιακούς ήρωες των Μύθων. Κάθε ηλιακός ήρωας έχει τα χαρακτηριστικά του ζωδίου που εκπροσωπεί, για παράδειγμα ο Ορφέας είναι ο ηλιακός ήρωας του Ζυγού, ο Ηρακλής του Λέοντα, οι Διόσκουροι των Διδύμων.

    Ο Ιησούς είναι ο ηλιακός ήρωας των Ιχθύων και η εμφάνισή του -είτε ιστορικά είτε σε πνευματικό, ιδεατό επίπεδο, διαλέξτε και πάρτε- συνέπεσε με το ξεκίνημα της εποχής των Ιχθύων. Το σύμβολο των πρώτων χριστιανών ήταν το ψάρι, ένα από τα "εσωτερικά" ονόματα του Ιησού ήταν ο Ι.Χ.Θ.Υ.Σ., με τα αρχικά να σημαίνουν Ιησούς Χριστός Θεού Υιός Σωτήρ, ενώ ακόμα και ο ίδιος ο Ιησούς φαίνεται να λέει ότι ήρθε να "αλιεύσει" πιστούς. Ο ίδιος ο χαρακτήρας άλλωστε του Ιησού (ο πνευματισμός, η αινιγματικότητα, η ταπεινότητα και τελική αυτοθυσία) ταιριάζει στο ζώδιο των Ιχθύων. Και όπως οι Ιχθείς μπορούν και αντικατοπτρίζουν όλα τα προηγούμενα ζώδια έτσι και ο Ιησούς φαίνεται να συμπυκνώνει όλα τα ζώδια, και ουσιαστικά βρισκόμενος πέρα και πάνω από τα ζώδια. Το πιο ενδιαφέρον στοιχείο βέβαια είναι ότι σε κάθε Ευαγγέλιο ο Ιησούς παρουσιάζει και διαφορετικό πρόσωπο...η αρχαία παράδοση μας λέει ότι οι 4 Ευαγγελιστές αντιστοιχούν στα 4 σταθερά ζώδια και μπορώ να επιβεβαιώσω από τις έρευνές μου ότι αυτό ισχύει 100%...αυτό όμως ας το συζητήσουμε άλλη φορά...

    Από εκεί και πέρα οι 12 Απόστολοι αντιστοιχούν στα 12 ζώδια. Αυτό είναι βέβαιο. Η ερώτηση "τι ρόλο όμως βαράει ο απόστολος Παύλος", ο "πρώτος μετά τον Ένα?" είναι πολύ εύστοχη.

    Η απάντηση είναι ότι όπως ο Χριστός συμβολίζει τον ενσαρκωμένο Ήλιο έτσι και ο Παύλος συμβολίζει τον Ερμή, τον πολυμαθή, πολυγραφότατο και φωτισμένο Απόστολο που αλλαξοπίστησε (στην περίφημη μεταβολή στο ταξίδι του στη Δαμασκό) και διέσχισε ολόκληρο τον κόσμο διαδίδοντας το Θεϊκό Λόγο.

    Και ίσως τελικά να έχουν δίκιο όσοι ονομάζουν το χριστιανισμό ως τη θρησκεία του Παύλου και όχι του Χριστού...είναι βλέπετε που ο Ερμής ερμηνεύει αλλά και παρερμηνεύει τον Ήλιο...

    Το ότι ο Παύλος αντιστοιχεί στον Ερμή δεν το λέω βέβαια μόνο εγώ, το λέει έμμεσα η ίδια η Καινή Διαθήκη στις επιστολές του Παύλου καθώς οι πολίτες της Λύστρας αποκαλούν τον Παύλο "Ερμή" εκστασιασμένοι από τη ρητορική του δεινότητα και την ικανότητά του να ποιεί θαύματα διά του λόγου!

    Παρόμοια, τα υπόλοιπα πρόσωπα που περιστοιχίζουν τον Ιησού -πλην των Αποστόλων- φαίνεται ν' αντιστοιχούν σε κάποια ουράνια σώματα, όπως η Μαγδαληνή στην Αφροδίτη και ο Ιωάννης ο Πρόδρομος στη Σελήνη. Αυτά θα τα αναλύσω κάποια άλλη φορά. Απλά θέλω να πω ότι οι αστρολογικοί κώδικες των Ευαγγελίων είναι πολύ περισσότεροι απ'όσο φανταζόμαστε και παρουσιάζουν εξαιρετικό ενδιαφέρον για τον ερευνητή που είναι πρόθυμος να τα ψάξει σε βάθος.

  6. #26

    Re: Η Αστρολογία στην Βίβλο

    Και να προσθέσω και το αυτονόητο που έχει ήδη αναφερθεί σε πολλές πηγές. Η Π.Διαθήκη περιγράφει την εποχή του Κριού και η Καινή Διαθήκη την εποχή των Ιχθύων. Αυτός είναι και ο λόγος που ο ΄σκληροτράχηλος και αιμοβόρος Θεός του Ισραήλ μεταμορφώνεται σε Θεό της αγάπης, της συγχώρεσης και του μυστικισμού.

  7. #27
    Join Date
    May 2008
    Όνομα:
    Dion
    Location
    Neverland
    Posts
    72

    Re: Η Αστρολογία στην Βίβλο

    Quote Originally Posted by Μητσάκος View Post
    Καλή μου Dion-DoubleDoor, το ξέρω ότι ...ερεθίζω ακόμα και με τις παρατηρήσεις μου, αλλά ας μην το κάνουμε και δημοσίως θέμα :toung:
    Κατά τα άλλα, τα περισσότερα από αυτά που γράφεις δεν έχουν να κάνουν τόσο με την αστρολογία όσο με τη θρησκεία και τις φιλοσοφικές προσεγγίσεις του καθενός. Στην αρχή του άρθρου αναφέρεται ότι αυτό γράφτηκε με σκοπό να αποτελέσει εφαλτήριο για κάποιους οι οποίοι θα θέλανε να το ψάξουν περισσότερο.
    Όσο με αφορά, θα σου πω ότι πολλές από τις ισχύουσες παραδοχές (και δικές σου) δεν μπορώ να τις αποδεχθώ επειδή δεν έχουν την απαιτούμενη για εμένα ορθολογική υπόσταση και αφορούν περισσότερο θέματα πίστης και δογμάτων στα οποία δεν θέλω να υπεισέλθω, καθώς μπορεί να μου βγει το τετράγωνο Ουρανού-Ήλιου που έχω και να μην εξελιχθεί τόσο εποικοδομητικά όσο θα έπρεπε η κουβέντα...
    Κάποια άλλη στιγμή ίσως, σε κάποιο άλλο μέρος
    Πρόεδρέ μου,

    πάλι με ερέθισες...πνευματικά εννοώ!!!!!:embarrest
    Καταρχάς, να σου τονίσω ότι η φύση αυτών των θεμάτων είναι τέτοια που εκ των πραγμάτων δεν επιτρέπει μια μονομερή προσέγγιση, είτε αμιγώς αστρολογική είτε φιλοσοφική-θεολογική. Μια μονόπλευρη θεώρηση του θέματος κατευθύνει σε λάθος μονοπάτια αναζήτησης. Εξάλλου, οι πηγές που επιστρατεύει ο συγγραφέας του κειμένου θεολογικές είναι.
    Όσον αφορά την ορθολογική σου ματιά, πραγματικά με εκπλήσσεις... Τοξότης άνθρωπος (αν θυμάμαι καλά) και παραγνωρίζεις τη φιλοσοφική πλευρά των πραγμάτων!!!!Πρώτον, πρέπει να έχεις υπόψη σου ότι η φιλοσοφία δεν είναι αποκομμένη από τη λογική -και επικαλούμαι εδώ τον Αριστοτέλη που είναι και ο πρώτος διδάξας. Και δεύτερον, χρειάζεται να επισημάνω ότι η θεολογική πλευρά στην οποία αναφέρομαι ουδεμία σχέση έχει με τον ακραιφνή δογματισμό και τις θρησκοληψίες τις απαλλαγμένες από τον ορθολογισμό. Αναφέρομαι σε μια θεολογία και φιλοσοφία που έχει ακριβώς ως απαρχή της αυτόν τον ορθολογισμό, τον Ορθό Λόγο (αναφέρεται και στη Βίβλο, αλλά και σε όλα τα θεολογικά κείμενα παγκοσμίως), τη νομοτέλεια. Από την αρχή το είχα υπογραμμίσει αυτό. Τώρα όποιος μεταφράζει τη φιλοσοφική- θεολογική προσέγγιση (πάντα με τη σημασία της νομοτέλειας) ως δογματισμό που στερείται ορθολογισμού, τότε μάλλον αυτός είναι δογματικός και κυνηγά Χίμαιρες στην απλή πρόσθεση 1+1=2, παραβλέποντας τα ολοκληρώματα (για να μην πω για τα μαθηματικά παράλογα)!
    Θα μου ήταν πολύ ευχάριστο να σου ξεδιπλώσω με επιχειρήματα αυτό που έχω κατά νου. Και αν βρω χρόνο κάποια στιγμή, θα σου στείλω σε προσωπικό μήνυμα τις απόψεις μου, αν το θες κι εσύ!
    Σε ευχαριστώ, Πρόεδρε!

  8. #28
    Join Date
    May 2008
    Όνομα:
    Dion
    Location
    Neverland
    Posts
    72

    Re: Η Αστρολογία στην Βίβλο

    Quote Originally Posted by Ανν Νικολαου View Post
    Θα ηταν πραγματικα ενδιαφερον να ξεραμε την ημερομηνια γεννησης Του Ιησου.Απο την αλλη,δεν νομιζω οτι θα βλεπαμε κατι συναρπαστικο.
    Με λιγα λογια πιστευω οτι ειναι λαθος να προσπαθουμε να ερμηνευσουμε με τα ιδια μετρα κ σταθμα,το ωροσκοπιο μιας ανωτερης οντοτητας (ενος ανθρωπου που εχει υπερβει το εγω του - το ωροσκοπιο του),και ενος καθημερινου ανθρωπου που βλεπει τα παντα μεσα απο τα γυαλια του εγω του.
    Με βρίσκεις λίγο πολύ σύμφωνη!Είναι σα να ισορροπούμε σε τεντωμένο σκοινί!:bigsmile:

  9. #29

    Re: Η Αστρολογία στην Βίβλο

    Quote Originally Posted by Dion-DoubleDoor View Post
    Πρόεδρέ μου,

    πάλι με ερέθισες...πνευματικά εννοώ!!!!!:embarrest
    Καταρχάς, να σου τονίσω ότι η φύση αυτών των θεμάτων είναι τέτοια που εκ των πραγμάτων δεν επιτρέπει μια μονομερή προσέγγιση, είτε αμιγώς αστρολογική είτε φιλοσοφική-θεολογική. Μια μονόπλευρη θεώρηση του θέματος κατευθύνει σε λάθος μονοπάτια αναζήτησης. Εξάλλου, οι πηγές που επιστρατεύει ο συγγραφέας του κειμένου θεολογικές είναι.
    Όσον αφορά την ορθολογική σου ματιά, πραγματικά με εκπλήσσεις... Τοξότης άνθρωπος (αν θυμάμαι καλά) και παραγνωρίζεις τη φιλοσοφική πλευρά των πραγμάτων!!!!Πρώτον, πρέπει να έχεις υπόψη σου ότι η φιλοσοφία δεν είναι αποκομμένη από τη λογική -και επικαλούμαι εδώ τον Αριστοτέλη που είναι και ο πρώτος διδάξας. Και δεύτερον, χρειάζεται να επισημάνω ότι η θεολογική πλευρά στην οποία αναφέρομαι ουδεμία σχέση έχει με τον ακραιφνή δογματισμό και τις θρησκοληψίες τις απαλλαγμένες από τον ορθολογισμό. Αναφέρομαι σε μια θεολογία και φιλοσοφία που έχει ακριβώς ως απαρχή της αυτόν τον ορθολογισμό, τον Ορθό Λόγο (αναφέρεται και στη Βίβλο, αλλά και σε όλα τα θεολογικά κείμενα παγκοσμίως), τη νομοτέλεια. Από την αρχή το είχα υπογραμμίσει αυτό. Τώρα όποιος μεταφράζει τη φιλοσοφική- θεολογική προσέγγιση (πάντα με τη σημασία της νομοτέλειας) ως δογματισμό που στερείται ορθολογισμού, τότε μάλλον αυτός είναι δογματικός και κυνηγά Χίμαιρες στην απλή πρόσθεση 1+1=2, παραβλέποντας τα ολοκληρώματα (για να μην πω για τα μαθηματικά παράλογα)!
    Θα μου ήταν πολύ ευχάριστο να σου ξεδιπλώσω με επιχειρήματα αυτό που έχω κατά νου. Και αν βρω χρόνο κάποια στιγμή, θα σου στείλω σε προσωπικό μήνυμα τις απόψεις μου, αν το θες κι εσύ!
    Σε ευχαριστώ, Πρόεδρε!
    Αστρολογία για όλους - View Single Post - Η δίκη του Ιησού Για αρχή :bigsmile:
    Επίκαιρον
    Κεσάτια!
    Πάγιον
    Η αστρολογία είναι πολύ σημαντικό πράγμα, για να το αφήσουμε στα χέρια αυτών που δηλώνουν "επαγγελματίες" αστρολόγοι.

  10. #30
    Join Date
    May 2008
    Όνομα:
    Dion
    Location
    Neverland
    Posts
    72

    Re: Η Αστρολογία στην Βίβλο

    Quote Originally Posted by Μητσάκος View Post
    Ενδιαφέρουσα η παραπομπή σου, αλλά δεν καταλαβαίνω ποια σχέση έχει με τη συζήτησή μας:bigsmile:

 

 
Page 3 of 4 FirstFirst 1 2 3 4 LastLast

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Διαφήμιση
ads from google
Χορηγός
google ads