- ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΛΩΝ
- Οι χάρτες σας
- Υπολογίστε ένα νέο χάρτη
- ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΙ για όλους
- Ο Ουρανός τώρα
- Αστρολογικές εφημερίδες
- Εκλείψεις 1500 - 2099
- Σελήνη Κενή Πορείας
- Πλανητικές ώρες
- Χάρτης για όποια μέρα
- Γενέθλιος χάρτης 360 μοιρών
Results 11 to 12 of 12
-
14-05-2009, 09:22 PM #11
Re: Σύνοδος πολλών πλανητών στον 1ο οίκο
-
15-05-2009, 05:52 PM #12
Re: Σύνοδος πολλών πλανητών στον 1ο οίκο
Αγαπητή μου 3bit,
για να λειτουργήσει σωστά ένας τέτοιος Κρόνος πρέπει το παιδί να κατανοήσει την φύση και την σημασία των κανόνων (γιατί υπάρχουν οι κανόνες) και πολύ περισσότερο να συμμετέχει και το ίδιο στην διαμόρφωσή τους. Ένα παιδί πιο δύσκολα συμμορφώνεται με κανόνες που δεν καταλαβαίνει και με τους οποίους δεν συμφώνησε και που νιώθει ότι του επιβάλλονται. Το ίδιο ισχύει και για τις ευθύνες που αντιστοιχούν στην ηλικία του.
Μπορείτε να του εξηγήσετε ότι η οικογένεια είναι μια ομάδα και κάθε ομάδα χρειάζεται κανόνες για να λειτουργήσει σωστά. Επίσης, η συμπεριφορά κάθε μέλους μιας ομάδας επηρεάζει την ζωή όλων των υπόλοιπων μελών. Μπορείτε να του δώσετε παραδείγματα. Π.χ. αν του αρέσει το ποδόσφαιρο, ρωτήστε τον τι θα συμβεί αν σε ένα ποδοσφαιρικό αγώνα οι ποδοσφαιριστές κάνουν ο καθένας ότι θέλει, παίζει σε όποια θέση θέλει, χωρίς να ακολουθούν τις οδηγίες του προπονητή και τους κανόνες του παιχνιδιού. Κτίστε πάνω στην απάντησή του ώστε να καταλάβει την σημασία των κανόνων.
Συζητήστε μαζί του τους κανόνες της δικής σας οικογένειας και αφήστε τον να συμβάλει στην διαμόρφωσή τους. Αυτό θα τον κάνει να είναι πιο υπεύθυνος στην τήρησή τους. Εξηγήστε του, με ερωτήσεις πάντα ώστε η απάντηση και η κατανόηση να προέρχεται από τον ίδιο, τι θα συμβεί σε κάθε περίπτωση αν κάποιο μέλος της οικογένειας δεν τηρεί κάποιο κανόνα.
Κάντε το ίδιο και για τις ευθύνες που έχει ο καθένας. Δώστε του παραδείγματα. Τι θα συμβεί π.χ. αν ο μπαμπάς κι η μαμά αποφασίσουν ότι δεν θέλουν να πηγαίνουν στην δουλειά; Τι θα συμβεί αν το σπίτι σας πιάσει φωτιά και ο πυροσβέστης σας πει ότι δεν έχει διάθεση να έρθει να την σβήσει;
Είναι σημαντικό να κατανοήσει ότι οι πράξεις μας είναι επιλογές μας και οι επιλογές μας έχουν συνέπειες. Εξηγήστε του κάθε φορά που κάνει κάτι τι συνέπειες είχε η πράξη του στον εαυτό του και τους άλλους. Ρωτήστε τον πώς νομίζει ότι μπορεί να επανορθώσει. Κι είναι σημαντικό να βιώνει τις συνέπειες των πράξεών του όχι ως τιμωρία αλλά ως αποτέλεσμα της πράξης του.
Μην τον πιέζετε να διαβάζει, αυτό σπάνια έχει αποτέλεσμα. Αν ένα απόγευμα δεν διαβάσει ρωτήστε τον τι πιστεύει ότι θα συμβεί την άλλη μέρα στο σχολείο. Αν φέρει ένα κακό βαθμό ρωτήστε τον αν του αρέσει αυτός ο βαθμός και αν πιστεύει ότι τον αντιπροσωπεύει. Αν η απάντηση είναι όχι ρωτήστε τον τι σκοπεύει να κάνει γι' αυτό. Συζητήστε μαζί του γιατί είναι θετικό γι' αυτόν να έχει καλούς βαθμούς. Κι αφήστε τον να αναλάβει την ευθύνη του αφού κατανοήσει.
Είναι πολύ βασικό αυτές οι συζητήσεις να γίνονται με μεγάλο σεβασμό και χωρίς ίχνος επίκρισης. Επίσης είναι πολύ αποτελεσματικό το να κάνετε τουλάχιστο μια φορά την βδομάδα και σε καθορισμένη ώρα μια συζήτηση όλη μαζί η οικογένεια και να συζητάτε τα προβλήματα που προκύπτουν μέσα στην βδομάδα αλλά και άλλα κοινά θέματα, π.χ. πού θα πάτε διακοπές. Ο καθένας πρέπει να είναι ελεύθερος να θέσει τα θέματα που θέλει και οι λύσεις να βρίσκονται από κοινού. Αυτό αυξάνει την συνεργασία και η συμμετοχή του παιδιού στις λύσεις των προβλημάτων αυξάνει την αυτοεκτίμησή του και μαθαίνει τον τρόπο να λύνει με διάλογο τα προβλήματά του.
Π.χ. μπορείτε να θέσετε το θέμα ότι τα παιδιά δεν έρχονται στην ώρα τους στο τραπέζι για το βραδυνό φαγητό. Μπορείτε να τους εξηγήσετε ότι αυτό για σας σημαίνει ότι έχετε να μαζεύετε το τραπέζι δυο ή τρεις φορές, σημαίνει ότι αργείτε να πλύνετε τα πιάτα και ότι είστε ήδη πολύ κουρασμένη κι έτσι δεν σας μένει ελεύθερος χρόνος να κάνετε κάτι που θέλετε. Αφήστε τα παιδιά να προτείνουν λύσεις για το πρόβλημα, π.χ. να αλλάξετε την ώρα που τρώτε ή ο γιος σας να πλένει μόνος του το πιάτο του όταν αργεί να έρθει στο τραπέζι.
Αυτά πιστεύω θα τον έκαναν πιο υπεύθυνο και πιο συνεργάσιμο, αντί να αισθάνεται καταπιεσμένος και αντιδραστικός. Επίσης αυτό ανεβάζει την αυτοεκτίμηση και τον αυτοσεβασμό ενός παιδιού γιατί νιώθει ότι και οι άλλοι τον σέβονται. Η πειθαρχία μετατρέπεται σε αυτοπειθαρχία με την κατανόηση και την συναίνεση στους κανόνες. Αντίθετα, οι φωνές και οι τιμωρίες έχουν το αντίθετο αποτέλεσμα.
Ο Κρόνος αυτός τον κάνει να αισθάνεται ότι το περιβάλλον του μπλοκάρει την αυτοέκφρασή του, ότι το περιβάλλον του δεν καταλαβαίνει τις ανάγκες του και ότι δεν τον σέβονται, δεν τον αποδέχονται και επομένως δεν τον αγαπούν. Αυτό είναι πλήγμα στην αυτεκτίμησή του (ότι κι αν δείχνει τώρα) και θα του δημιουργήσει ανασφάλειες και φόβο αποτυχίας. Το να μην βιώνει τους δεσμούς αγάπης μέσα στην οικογένεια θα τον κάνει να αισθάνεται μόνος του. Με τον καιρό θα αναπτύξει καχυποψία ως προς τις προθέσεις των άλλων και πονηριά για να αποφεύγει ότι τον καταπιέζει και τις συνέπειες των πράξεων του.
Αν νιώσει όμως ότι το περιβάλλον του τον σέβεται και τον υπολογίζει και ότι οι κανόνες είναι χρήσιμοι και είναι επιλογή του να τους ακολουθεί τότε θα γίνει πιο υπεύθυνος και πιο ώριμος. Τότε θα μπορέσει να βιώσει και την αγάπη που σίγουρα νιώθετε γι' αυτόν.
Thread Information
Users Browsing this Thread
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)
Διαφήμιση
Χορηγός
Συνδεθείτε μαζί μας
© Copyright 2004-2022 myHoroscope.gr. All rights reserved.
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 2024 vBulletin Solutions Inc. All rights reserved.