- ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΛΩΝ
- Οι χάρτες σας
- Υπολογίστε ένα νέο χάρτη
- ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΙ για όλους
- Ο Ουρανός τώρα
- Αστρολογικές εφημερίδες
- Εκλείψεις 1500 - 2099
- Σελήνη Κενή Πορείας
- Πλανητικές ώρες
- Χάρτης για όποια μέρα
- Γενέθλιος χάρτης 360 μοιρών
Results 21 to 25 of 25
-
29-12-2011, 02:27 PM #21
Re: Η μυσταγωγική τέχνη της αστρολογίας
Ελπίζω να τέλειωσες και να μην έχει κι άλλο. Το γιατί νιώθω έτσι το ξέρω πολύ καλά, όπως ξέρεις πολύ καλά κι εσύ. Όπως θα έχεις παρατηρήσει, τον τελευταίο καιρό δεν ψειρίζω την μαϊμού κανενός αστρολόγου εδώ μέσα, γιατί δεν έχω καμία όρεξη να μπλέξω σε κανενός είδους συζήτηση μαζί σας, ακριβώς επειδή έχουμε την ίδια ταμπέλα, αλλά εντελώς διαφορετικούς ρόλους. Το έργο σας είναι σοβαρό και χρήσιμο και δεν έχω καμία αντίρρηση ή αμφιβολία.
Πάντως, νομίζω ότι από το να σχολιάζω τα γραφόμενα του καθενός, είναι πιο εποικοδομητικό να απαντώ σε καμιά από τις δεκάδες ερωτήσεις των μελλών που εκκρεμούν και η κλήση τους προωθείται.
Το χρήσιμο ήταν ότι έμαθα από σένα ότι μπορεί να γίνει εισήγηση να φύγει κάποιος ως ανεπιθύμητος. Καλό κι αυτό! Δεν το ήξερα!
Τέλος πάντων, επειδή είναι γνωστό ότι δεν μου αρέσουν τα μισόλογα, ειλικρινά, το να μην κάνω κουβέντες μαζί σας είναι σούπερ για μένα! Όπως πολύ σωστά είπες, θα πρέπει να διαλέγουμε χαρακτήρες και με αυτούς που θέλω να κάνω κουβέντες, κάνω και είναι ολοφάνερο. Δεν σε υποχρεώνει κανένας να ανέχεσαι τον παλιοχαρακτήρα μου και την αναίτια εύθικτη φύση μου. Για να ψειρίσω την μαϊμού, πρέπει πρώτα να τη βρω.
Ας κρατήσουμε τις αποστάσεις μας και 1000 καλοί χωράνε! Ένας θυμός ή μια ένταση, δεν σημαίνει ότι απορρίπτεις ή απαξιώνεις τον άνθρωπο στο σύνολό του. Το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν έχουμε κάτι να μοιράσουμε.
Αλήθεια εύχομαι καλή χρονιά και υγεία, γιατί αν δεν την είχαμε, δεν θα κάναμε τώρα τέτοια κουβέντα. Θα είχαμε άλλα μαλλιά να ξάνουμε, ή αν σου αρέσει καλύτερα, άλλη μαϊμού να ψειρίζουμεLast edited by katiakiss; 29-12-2011 at 02:37 PM.
« Αυτό που έψαχνα, είμαι! »
-
29-12-2011, 04:42 PM #22
Re: Η μυσταγωγική τέχνη της αστρολογίας
Δεν ξέρω τι λέτε εσείς αλλα εγώ προσωπικά θα ήθελα να ευχαριστήσω την κυρία Σπίγγου για την ευκαιρία που μου εδωσε με το άρθρο αυτό να ευχαριστήσω δημόσια πρώτον τον Σωκράτη που με το site του και τα μαθήματα αστρολογίας μέσω ιντερνέτ με βοήθησε να πραγματοποιήσω ένα όνειρο που θεωρούσα μέχρι χθες άπιαστο. Τις δασκάλες μου Κοραλλία Μόζορα, Τίνα Ζαχαριάδου και τις αξιολάτρευτες συμμαθήτριες μου που βοηθάμε η μια την άλλη και δουλεύουμε τέλεια σαν ομάδα.
Θα συμφωνήσω με την Τίνα και θα πω πως όντως δεν είναι η δουλειά της δασκάλας να μας μάθει να αγαπάμε την αστρολογία γιατί αν δεν την αγαπούσαμε δεν θα ασχολιόμασταν. Πράγματι Τίνα έτσι είναι και εγώ με την σειρά μου θαυμάζω εσάς όπως εσείς τις δικές σας δασκάλες. Γι αυτό σας αφιερώνω με πολύ αγάπη αυτό το βιντεάκι και ιδικά στην Κοραλλία που εκτός από άπαιχτη δασκάλα είναι και ένας απίστευτος καλοσυνάτος άνθρωπος.
Thank A Teacher - YouTube
-
29-12-2011, 05:22 PM #23
Re: Η μυσταγωγική τέχνη της αστρολογίας
Συμφωνώ απόλυτα. Αλλά..
Ένας Καλός Δάσκαλος είναι λογικό και απόλυτα υγιές να προκαλεί αισθήματα δέους, σεβασμού και εκτίμησης στους μαθητές του. Θέλεις δε θέλεις αυτό το Δάσκαλο θα τον βάλεις σε ένα βάθρο.
Η λέξη 'υποτέλεια' που χρησιμοποιήθηκε, προσωπικά δε με ενόχλησε στο κείμενο της κας. Κάτιας. Το εξέλαβα ως το επακόλουθο του δέους σε σχέση με το σεβασμό υπό το πρίσμα της έλλειψης γνώσης ή της δίψας για μάθηση...
Δεν έχουν ειπωθεί λίγα και δεν έχουν γραφεί λιγότερα για τη σχέση δασκάλου μαθητή ο οποίος, θέλει δε θέλει, "τελεί υπό" τις διδαχές του δασκάλου του. Τώρα, αν και εφόσον θέλουμε να εκλάβουμε την έννοια με την αρνητική της απόχρωση, επίσης δε με ενοχλεί.. Ο υποτελής (με την κακή έννοια) μαθητής νιώθει αν μη τι άλλο, ασφαλής με το δάσκαλό του. Και πάντα, όπως όλοι, φέρει την ευθύνη του.
Το αυτό νομίζω πως ισχύει και με τους πελάτες "θύματα" (== υποτελείς με την κακή έννοια).. Δε φταίει μόνο ο 'τσαρλατάνος', έτσι δεν είναι; Λαϊκιστί, βρίσκουν και κάνουν..
Οι προθέσεις του δασκάλου ή εν προκειμένω, του αστρολόγου, είναι άλλου Πλούτωνα ευαγγέλιο...
-
29-12-2011, 06:39 PM #24
Re: Η μυσταγωγική τέχνη της αστρολογίας
Λένα μου,
επειδή είμαι παράλληλα και καθηγήτρια ελληνικής φιλολογίας και δίδαξα πολλά χρόνια σε σχολεία, με το δέος που είπες δεν θα συμφωνήσω. Δεν θεωρώ ότι είναι καλό ο μαθητής να αισθάνεται δέος για τον δάσκαλό του ούτε να τον ανεβάζει σε βάθρο. Συμφωνώ με τον σεβασμό και την εκτίμηση που είπες αλλά όταν είναι αμοιβαία. Ο μαθητής σέβεται και εκτιμά τον δάσκαλο που σέβεται και εκτιμά τον ίδιο.
Επίσης το "βρίσκουν και κάνουν" που είπες δεν το θεωρώ και πολύ ηθικό. Σίγουρα δεν ευθύνεται ο αστρολόγος για την ψυχολογική κατάσταση των άλλων αλλά το να την εκμεταλλεύεται δεν είναι σωστό.
-
30-12-2011, 05:43 PM #25
Re: Η μυσταγωγική τέχνη της αστρολογίας
Σε καμία περίπτωση δεν είναι σωστό. Απλά ήθελα να επισημάνω και το μερίδιο ευθύνης που φέρει ο καθένας μας.
Και όταν λέω 'μας', μιλάω για ώριμους ανθρώπους ή τουλάχιστον αυτούς στους οποίους δόθηκε πολλές φορές η ευκαιρία να ωριμάσουν. Δεν περιλαμβάνω ευαίσθητες κοινωνικές ομάδες στις οποίες, εγώ προσωπικά, εντάσσω και τους ψυχολογικά ασθενείς.
Έχω πολύ συγκεκριμένη την εικόνα αυτών των ανθρώπων (πελατών) που επιλέγουν την 'πονηρή', εύκολη λύση από το να 'δουλέψουν' ποικιλοτρόπως προκειμένου να βγουν από το όποιο τέλμα πιστεύουν πως βρίσκονται.
Αν αυτό στο τέλος τους κοστίσει όποιο τίμημα, νομίζω πως δεν έχουν και πολλά ελαφρυντικά..
Το "βρίσκουν και κάνουν" σε καμία περίπτωση δεν αποτελεί δικαιολογία. Είναι όμως η γεγονός. Σίγουρα καθόλου ηθικό, μα σε κάθε περίπτωση είναι η αλήθεια.
Επιστρέφοντας στο θέμα της σχέσης μαθητή και δασκάλου,
όταν ο μαθητής βρίσκεται σε αυτές τις τρυφερές/επαναστατικές ηλικίες νομίζω πως η σχέση οφείλει να είναι ανάλογη. Να μπορεί να τοποθετηθεί εξαρχής ο δάσκαλος σε βάθρο ώστε να προσπαθεί ο μαθητής να τον εκβαθρώσει...
Κάτι ανάλογο με την επίδραση της εφηβείας σε μία υγιή οικογένεια όπου το παιδί εκ του ασφαλούς ορμώμενο (ανιδιοτελής αγάπη), προσπαθεί να ανεξαρτητοποιηθεί εναντιωνόμενο αμφισβητώντας τους ίδιους του τους γονείς.
Μια διαδικασία απόλυτα φυσική/φυσιολογική μέσα από την οποία μαθαίνει ο νεοσσός να πετά..
Έχω την άποψη πως ο Καλός Δάσκαλος είναι αυτός που μπορεί και σέβεται το μαθητή του είτε εισπράττει ανάλογο σεβασμό είτε όχι. Ίσως τα έχω κάπως απόλυτα ιδεώδη στο μυαλό μου, δεν ξέρω, αλλά αυτό πιστεύω..
Από την άλλη, το να εισπράττει ο Δάσκαλος κάτι τόσο θετικό, εκτός του ότι αποτελεί αναγνώριση για το έργο/προσπάθειά του, είναι και ένα από τα καλύτερα κίνητρα να συνεχίσει, προσπαθώντας να διακρατήσει το σεβασμό που με όποιο τρόπο κέρδισε μπορεί να γίνει ίσως και καλύτερος... no?
Είναι ένα θέμα τεράστιο, το οποίο δεν μπορεί εύκολα να αναλυθεί σε μερικές παραγράφους. Το προκείμενο είναι πως το να αποδίδονται τα δέοντα είναι ό,τι πιο ισορροπημένο. Και στο θέμα της Ισορροπίας, δεν είμαι σίγουρη κατά πόσο ή με ποιον τρόπο θα μπορούσε να εμπεριέχεται η Ηθική σε ρεαλιστικό σενάριο. Στο κάτω κάτω απλοί άνθρωποι είμαστε που φέρουμε το βάρος της ευθύνης και των επιλογών μας..
Λένα,
σε φιλοσοφικό delirio.
Thread Information
Users Browsing this Thread
There are currently 5 users browsing this thread. (0 members and 5 guests)
Διαφήμιση
Χορηγός
Συνδεθείτε μαζί μας
© Copyright 2004-2022 myHoroscope.gr. All rights reserved.
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 2024 vBulletin Solutions Inc. All rights reserved.