Originally Posted by Deodonus
Πριν αρχίσω να διευκρινίσω το ότι είμαι καθαρά ερασιτέχνης στην αστρολογία, χωρίς να έχω κάνει μαθήματα, και την αντιμετωπίζω κάπως "ελαφριά" και μη-επιστημονικά, ίσως με την διαίσθηση. Αυτά που λέω δεν αποτελούν πόρισμα μελετών, αλλά δικών μου σκέψεων και απλά θέλησα να τα παραθέσω εδώ για να μου πείτε κατά πόσο "στέκουν".
Πέραν του διαχωρισμού των ζωδίων σε στοιχεία και σταυρούς, σκέφτηκα και άλλον έναν διαχωρισμό, ανά τρία και ανά τέσσερα ζώδια.
Τα πρώτα τρία ζώδια (Κριός, Ταύρος, Δίδυμος) είναι τα ζώδια του "εγώ". Λειτουργούν με βάση τον εαυτό τους και ό,τι κινείται γύρω από αυτόν.
Τα επόμενα τρία (Καρκίνος, Λέων, Παρθένος) είναι τα ζώδια της οικογένειας και της φυλής.
Τα επόμενα τρία (Ζυγός, Σκορπιός, Τοξότης) λειτουργούν με βάση το ευρύτερο κοινωνικό σύνολο.
Τα τρία τελευταία ζώδια (Αιγόκερος, Υδροχόος, Ιχθύς) τέλος, είναι τα "πανανθρώπινα" ζώδια, τα ζώδια όλης της ανθρωπότητας.
Τα τελευταία ζώδια των τριάδων λειτουργούν και σαν "πέρασμα" στην επόμενη τριάδα.
Τα πρώτα τέσσερα ζώδια (Κριός, Ταύρος, Δίδυμος, Καρκίνος) είναι τα "παιδιά" του ζωδιακού. Θα μπορούσαμε να πούμε ότι εδώ είναι τα πιο "..." ζώδια: ο Κριός και ο Καρκίνος είναι τα πιο παρορμητικά ζώδια, ο Ταύρος το πιο σταθερό και ο Δίδυμος το πιο μεταβλητό ζώδιο. Επίσης ότι η αντιστοιχία σταυρού-στοιχείου είναι η πιο "δυσμενής": η γη, που είναι από μόνη της πιο "αργοκίνητη" βρίσκεται στον σταθερό σταυρό, ο "ευμετάβλητος" αέρας είναι στον μεταβλητό σταυρό, ενώ η "παρορμητική" φωτιά και το νερό βρίσκονται στον αντίστοιχο σταυρό. Τέλος, τα ζώδια αυτά μοιάζουν σαν να μην έχουν "καλή συναίσθηση" του στοιχείου τους, κάπως σαν να είναι "παγιδευμένα" σε αυτό.
Τα επόμενα τέσσερα ζώδια (Λέων, Παρθένος, Ζυγός, Σκορπιός) είναι ίσως οι..."έφηβοι" του ζωδιακού. Ενώ τα στοιχεία βρίσκουν σιγά-σιγά τον δρόμο τους, τα ζώδια αυτά έχουν κάπως την νοοτροπία ενός εφήβου: κάποιον εσωτερισμό ή υπερβολικό εξωτερισμό, κάποιον εγωισμό, κάποια αυτοπροβολή.