PDA

View Full Version : Σύνοδος Κρόνου Αφροδίτης σε αντίθεση με Σελήνη



Matan
27-03-2009, 09:35 PM
Γειά. Είμαι αρχάρια παρότι προσπαθώ να μάθω μέσω άρθρων του forum δυσκολεύομαι πολύ. Π.χ Κρόνος σε σύνοδο με Αφροδίτη στο Σκορπιό και στο 10ο οίκο, κάνουν αντίθεση με Σελήνη στον Ταύρο και στον 4ο οίκο.Αν λάβουμε υπόψη ότι ο Κρόνος είναι δυνατός στον 10ο οίκο, ότι η Αφροδίτη είναι αδύναμη στο Σκορπιό και ότι απέναντί τους η Σελήνη είναι σε έξαρση στον Ταύρο, τι καλό η τι κακό μπορεί να προκύψει από όλα αυτά; Δεν μπορώ να βγάλω συμπέρασμα έχω μπερδευτεί πολύ.Αν ξέρει κανείς ας απαντήσει.Ευχαριστώ.

Μητσάκος
27-03-2009, 10:45 PM
Γειά. Είμαι αρχάρια παρότι προσπαθώ να μάθω μέσω άρθρων του forum δυσκολεύομαι πολύ. Π.χ Κρόνος σε σύνοδο με Αφροδίτη στο Σκορπιό και στο 10ο οίκο, κάνουν αντίθεση με Σελήνη στον Ταύρο και στον 4ο οίκο.Αν λάβουμε υπόψη ότι ο Κρόνος είναι δυνατός στον 10ο οίκο, ότι η Αφροδίτη είναι αδύναμη στο Σκορπιό και ότι απέναντί τους η Σελήνη είναι σε έξαρση στον Ταύρο, τι καλό η τι κακό μπορεί να προκύψει από όλα αυτά; Δεν μπορώ να βγάλω συμπέρασμα έχω μπερδευτεί πολύ.Αν ξέρει κανείς ας απαντήσει.Ευχαριστώ.
Μήπως είναι καλό να δεις το πώς αναλύονται οι όψεις που αναφέρεις από εδώ: http://www.myhoroscope.gr/natalchart.php . Φαντάζομαι ότι αφού έχεις προχωρήσει τόσο ώστε να φτάσεις στην ανάλυση των όψεων, θα βοηθηθείς πολύ :bigsmile:

cancerian
29-03-2009, 03:33 PM
Γειά. Είμαι αρχάρια παρότι προσπαθώ να μάθω μέσω άρθρων του forum δυσκολεύομαι πολύ. Π.χ Κρόνος σε σύνοδο με Αφροδίτη στο Σκορπιό και στο 10ο οίκο, κάνουν αντίθεση με Σελήνη στον Ταύρο και στον 4ο οίκο.Αν λάβουμε υπόψη ότι ο Κρόνος είναι δυνατός στον 10ο οίκο, ότι η Αφροδίτη είναι αδύναμη στο Σκορπιό και ότι απέναντί τους η Σελήνη είναι σε έξαρση στον Ταύρο, τι καλό η τι κακό μπορεί να προκύψει από όλα αυτά; Δεν μπορώ να βγάλω συμπέρασμα έχω μπερδευτεί πολύ.Αν ξέρει κανείς ας απαντήσει.Ευχαριστώ.

Aγαπητη ,