PDA

View Full Version : Είσοδος πλανήτη+πεσμένη ψυχολογία?

dinula
06-02-2009, 02:34 AM
Καλησπέρα..
Θέλω να ρωτήσω κάτι.
Υπάρχουν κάποιοι πλανήτες που εισέχρχονται σε κάποιο ζώδιο και επηρεάζουν το δικό σου???
δλδ τι θέλω να πω.
όταν πχ. μπαίνει ένας πλανήτης στο προηγούμενο ζώδιο απο σένα(ας πούμε τον Κρόνο)
επηρεάζει κάπως εσένα?που είσαι το επόμενο ζώδιο?
υπάρχει κάποια τέτοια είσοδος πλανητών σε ζώδιο που να σε κάνει να νιώθεις ασχημα ψυχολογικά?να επηρεάζει την ψυχολογία σου?
ή να σε κάνει να απομακρύνεσαι απο άλλους-να κλείνεσαι μέσα??

ή δεν υπάρχει κάποια τέτοια επηροή και λέω βλακείες???:unsure::weird:

georgetto
06-02-2009, 04:08 AM
Συγγνώμη αλλά δεν μπορώ να σε βοηθήσω...είμαι αρχάρια...μόλις έγινα μέλος.

giannas
06-02-2009, 06:26 AM
Φυσικα και υπαρχουν οψεις μεσα σε εναν γεννεθλιο που δινουν το αισθημα της μοναξιας,αλλα μπορει και καποιος πλανητης απο διελευση να δημιουργησει τετοιες οψεις, οι οποιες ομως ειναι παροδικες αλλα σε "αναγκαζουν" να βιωσεις ενα ειδος εσωτερικης μοναξιας ,μπαινοντας σε μια διαδικασια αναθεωρησεων ,ριζικων αλλαγων,απομυθοποιησεων και διαφορα αλλα τετοια "ωραια" ,δημιουργοντας σου ενα ειδος εγκλοβισμου.
Ο πλουτωνας θεωρω οτι ειναι αυτος,την συγκεκριμενη στιγμη και οχι ο κρονος,που κανει συνοδο με τον ποσειδωνα,τετραγωνο με ηλιο-σεληνη και αρη.Οι οικοι που βρησκοντε οι πλανητες θα σου δειξουν τους τομεις που θα γινουν ολα αυτες οι εκβαθεων αλλαγες.Μπορει να ειναι ακομα πιο εντονο το αισθημα της απομακρηνσης αν οι πλανητες βρισκοντε στον 8 ή και στον 12 οικο.

http://www.myhoroscope.gr/35-%DC%F1%E8%F1%E1-%E1%F3%F4%F1%EF%EB%EF%E3%DF%E1%F2/3667-%E7-%EC%EF%ED%E1%EE%E9%DC.html

Μητσάκος
06-02-2009, 07:08 AM
Καλησπέρα..
Θέλω να ρωτήσω κάτι.
Υπάρχουν κάποιοι πλανήτες που εισέχρχονται σε κάποιο ζώδιο και επηρεάζουν το δικό σου???
δλδ τι θέλω να πω.
όταν πχ. μπαίνει ένας πλανήτης στο προηγούμενο ζώδιο απο σένα(ας πούμε τον Κρόνο)
επηρεάζει κάπως εσένα?που είσαι το επόμενο ζώδιο?