View Full Version : Απορία για συμβατότητα ¶ρη-Αφροδίτης σε συναστρία.
εφη ταδε-ταδε εφη
21-12-2007, 04:01 PM
παιδιά ερώτηση...Έχω ¶ρη στον Σκορπιό (είναι όπως περιγράφονται οι ορέξεις μου)και Αφροδίτη στον Κριό...Ο καλός μου έχει ¶ρη στον Κριό...είναι καλό αυτό?
Μητσάκος
21-12-2007, 05:27 PM
παιδιά ερώτηση...Έχω ¶ρη στον Σκορπιό (είναι όπως περιγράφονται οι ορέξεις μου)και Αφροδίτη στον Κριό...Ο καλός μου έχει ¶ρη στον Κριό...είναι καλό αυτό?
Ναι αν το αντέχετε και οι δυο :cheesy:
εφη ταδε-ταδε εφη
23-12-2007, 01:07 PM
Ναι αν το αντέχετε και οι δυο :cheesy:
:nuts:πως το εννοείς αυτό δηλαδή?είμαι λίγο άσχετη...:unsure:
Aries&Libra
23-12-2007, 09:26 PM
Μαλλον εννοει αν δεν βγαζετε νοκ αουτ ο ενας τον αλλον.
Παρεπιπτοντως ο γιος μου που ειναι 9 χρονων εχει Αρη στον Σκορπιο και εχω διαβασει οτι δειχνει παθος, εντασεις, ζηλιες... Ηδη φαινεται πολυ σεξουλιαρης και τα φιλακια του ειναι παθιαρικα. Αν κρινεις απ τον εαυτο σου, ετσι εισαστε;
εφη ταδε-ταδε εφη
24-12-2007, 06:21 PM
Μαλλον εννοει αν δεν βγαζετε νοκ αουτ ο ενας τον αλλον.
Παρεπιπτοντως ο γιος μου που ειναι 9 χρονων εχει Αρη στον Σκορπιο και εχω διαβασει οτι δειχνει παθος, εντασεις, ζηλιες... Ηδη φαινεται πολυ σεξουλιαρης και τα φιλακια του ειναι παθιαρικα. Αν κρινεις απ τον εαυτο σου, ετσι εισαστε;
είμαστε αισθησιακοί και πάντα έτοιμοι...!τη ζήλια δεν την εμφανίζουμε εύκολα,αν και υπάρχει...αυτό που στην πορεία της ζωής μου είδα πάντα να συμβαίνει είναι πως είναι καλύτερα να εξαφανιστείς αν μας αδικήσεις σε βαθμό κακουργήματος...!είμαστε υπομονετικοί αλλά και πολύ αποτελεσματικοί επίσης....είμαστε από τους καλύτερους μαχητές...μην τον καταπιέσεις και μην τον αδικήσεις...να το χαίρεσαι το αγοράκι σου και την οικογένειά σου!!!χρόνια πολλά και καλά!!!Υγεία,αγάπη,δύναμη,ευ γένεια ψυχής....:kiss::Santa1::new_year:
Λευκή
24-12-2007, 06:34 PM