PDA

View Full Version : Σχετικά με το άρθρο "υπαίτιοι" για τα εγκλήματα πάθους

fillenia
21-12-2004, 08:21 PM
Αγαπητή Βάλια,

Το άρθρο σου ήρθε στην κατάλληλη στιγμή! Πρόσφατα έμαθα για την ύπαρξη της Λίλιθ. Προσπαθώ να βρω τις όψεις που κάνει η δική μου αν και είμαι σίγουρη πως δεν εντάσσομαι στην κατηγορία "εγκλήματα πάθους" ή "φλογεροί μοιραίοι έρωτες". Οι γνώσεις σου αρκούν να με διαφωτίσεις?
Σου δίνω τα στοιχεία μου. 3/6/1960, ώρα 13.00 λίλιθ Καρκίνος στον 10 οίκο (δεν ξέρω την επιρροή σε αυτόν τον οίκο). Επίσης για 23/9/1977 12.00 λίλιθ Δίδυμοι στον 7ο οίκο (μου δίνει την αίσθηση της καταστροφής εδώ).Η σχέση εχει πολλά στοιχεία καρμικότητας γι αυτό και με ενδιαφέρει ιδιαίτερα. Να σου τονίσω εδώ ότι με ενδιαφέρει η ψυχολογική-συμβουλευτική προσέγγιση της αστρολογίας. Δυστυχώς είμαι αρχάρια και οι γνώσεις μου δεν επαρκούν.
Σε ευχαριστώ εκ των προτέρων για την βοήθειά σου και εύχομαι Καλές Γιορτές

Φυλλένια

valia
22-12-2004, 01:54 AM
Αγαπητή φυλλένια
Εκείνο που διαπιστώνω στα ωροσκόπιά σας με μια πρώτη ματιά είναι η έντονη όψη(σύνοδος) της λίλιθ "σου" με τον Άρη του συντρόφου σου-ο Κρόνος (σε αντίθεση) από τον Αιγόκερω λειτουργεί βέβαια κάπως περιοριστικά,αλλά και τα τετράγωνα της δικής σου λίλιθ προς τον Β.δεσμό σελήνης(στο Ζυγό) και τον πλούτωνα του συντρόφου σου και της δικής του προς τον Β.δεσμό σελήνης(στην Παρθένο)και τον πλούτωνα το δικό σου.Σίγουρα λοιπόν υπάρχει έντονο πάθος στη σχέση,μεγάλη έλξη,αλλά τα τετράγωνα προς τους Δεσμούς της σελήνης συνήθως δίνουν στα άτομα την αίσθηση του αδιέξοδου και της αναπόφευκτης σύγκρουσης.Επίσης μια έντονη όψη με τον Άρη(ειδικά στο ζώδιο του Καρκίνου) μπορεί να φέρει στη σχέση ακόμη και προδοσία.
Σ'ευχαριστώ για τις ευχές σου και σου εύχομαι κι εγώ με τη σειρά μου όλα να σου πάνε καλά,ώστε να περάσεις ευτυχισμένες γιορτές!
Valia

bookseller
22-12-2004, 02:04 AM
Αγαπητή Φυλλένια καλωσόρισες στο Horoscope.