PDA

View Full Version : υπολογισμος ζωδίων



panosf42
23-12-2004, 01:08 PM
εγινα μέλος μόλις χθές παραλληλα όμως είμαι ερασιτέχνης αστρονομος με τηλεσκόπιο ,σε ένα πρόγραμμα που έχω για παρατήρηση (οι χάρτες του ουρανού-δινεται δωρεάν στο site του astrovox) έδωσα την ημερομηνία γέννησης μου και είδα οτι την ημέρα εκείνη ο ήλιος ήταν ακριβώς πάνω στον σκορπιό με την αναλυση που κάνουν οι αστρολόγοι με βγάζουν τοξότη την εξήγηση την βρήκα στο astrovox , τί συμβαίνει όμως ? μήπως υπάρχει καποιο λάθος στον υπολογισμό των ζωδίων?

Λίλιαν Σίμου
25-12-2004, 01:21 AM
Αγαπητέ φίλε panosf42

Ανοίγετε ένα σημαντικό θέμα, που θα πρέπει να γίνει άρθρο στην αρθρογραφία μας και μου δίνετε μία καλή ιδέα για να προστεθεί στο άμεσο μέλλον. Ωστόσο, θα σας πω, πως αποτελεί μία βασική διαφωνία αστρονόμων και αστρολόγων στη σύγχρονη εποχή αυτό που διαπιστώσατε. Όταν μελετήθηκε στην αρχαία εποχή, ο συμβολικός ζωδιακός δακτύλιος γύρω από τη γη, που δεν αποτελεί παρά ένα φίλτρο μέσα από το οποίο οι κοσμικές ενέργειες επισκέπτονται τον γήινο οργανισμό και επιδρούν με τα στοιχεία τους, τότε, συνέπιπτε οι αστερισμοί να είναι στα σημεία που έχουμε τα ζώδια. Από εκεί, άλλωστε πήραν τα ονόματά τους. Με τη πάροδο του χρόνου, υπάρχει η μετάπτωση των ισημεριών, και σήμερα υπάρχει απόκλιση των αστερισμών, όχι των ζωδίων. Τα ζώδια εξ άλλου είναι σύμβολα και κώδικες. Η αστρονομία, μελετά τους νόμους του σύμπαντος, η αστρολογία, τον λόγο, δηλαδή την ερμηνεία των συμβόλων.
Η Ινδική Αστρολογία, την οποία γνωρίζει καλά η συνεργάτης μας κ. Ελένη Ασλάνη, συμπεριλαμβάνει την μετάπτωση των ισημεριών. Το δυτικό σύστημα, ακολουθεί τον δικό του ερμηνευτικό λόγο, που συμβολικά, δεν έχει τίποτα το θολό ή το λανθασμένο. Τα λάθη στην ερμηνεία τα κάνουμε εμείς που βιαζόμαστε να δώσουμε μία γνώμη ή δεν έχουμε επαρκείς γνώσεις. Η φιλοσοφία της αστρολογίας, δεν κάνει λάθη.