View Full Version : Μεταπτυχιακές Σπουδές - Χορήγηση Υποτροφίας
Lost in space
14-03-2012, 08:01 PM
Γειά - χαρά σε όλους.
Σαν άνθρωπος κι εγώ έχω τις εμμονές, τα βίτσια και τους ανεκπλήρωτους -ως τώρα- πόθους μου. :lol: Ένα(ς)/ μία εξ αυτών είναι και οι ανώτατες σπουδές ενώ ένα(ς) άλλο(ς)/ μια άλλη είναι η αστρολογία. Προσπάθησα λοιπόν να κινητοποιήσω τη δεύτερη ώστε να προσφέρει τις προγνωστικές υπηρεσίες της στην πρώτη. Κι επειδή είμαι αφενός σχετικά αρχάριος για το όλο εγχείρημα, αφετέρου όμως καίγομαι να μάθω τι μέλλει γενέσθαι με το φλέγον ζήτημα που με απασχολεί, θα ήθελα τη βοήθειά σας.
Μέχρι στιγμής έχω υποβάλλει αιτήσεις σε 4 βρετανικά πανεπιστήμια προκειμένου τον ερχόμενο Σεπτέμβρη (2012) να βρίσκομαι σε ένα εξ αυτών για μεταπτυχιακές σπουδές στην κλασική φιλολογία. Η προοπτική μου είναι να εξειδικευτώ στην παπυρολογία που με ενθουσιάζει τόσο: είναι κάτι σαν εγκληματολογία της γραφής για μένα αυτή η επιστήμη. ;)
Εκείνο όμως που με απασχολεί περισσότερο είναι αν θα καταφέρω να λάβω υποτροφία, αφού μόνο έτσι θα καταφέρω να πραγματοποιήσω το όνειρό μου. Αλλιώς... :(
Εσείς τι λέτε για όλα αυτά;
(Ακολουθεί, κατά σειρά, ο γενέθλιος και ο ηλιακής επιστροφής. Αν κρίνεται σκόπιμο, μπορώ να ανεβάσω χάρτες σημαντικών σχετικών γεγονότων, όπως εκείνους της υποβολής αιτήσεων για σπουδές και υποτροφίες.)
Πάσα ερμηνεία -ευλογοφανής τουλάχιστον- δεκτή. Σας ευχαριστώ πολύ.
41014102
Χρυσάνθη
14-03-2012, 08:57 PM
Μία πολύ γρήγορη ματιά... γενικά σαν γενέθλια τάση υπάρχει - οι σπουδές σε αντικείμενο βαθύ, μου έκανε εντύπωση που χρησιμοποίησες τον όρο εγκληματολογία.... Με τον Ήλιο στο 12 σου πάει ότι έχει έρευνα και βάθος , για να μην αναφέρω τον Πλούτωνα στον 9 και στη θέση του. Κάτι καλές όψεις έχει λοιπόν η Σεληνούλα στον 9ο σου....